Yra viena "paslaptis" - tokias bėdas kur mašinos reikia čia ir dabar, o gedimas visiškai imobilizuoja kartais priima greičiau, kad klientas važinėt galėtu. Nors teko ir man porą kart varyt į Kemi ir Tanagras, nes reikėjo vairo diržą užmaut čia ir dabar. Man kokybė jų tikrai tenkina. Žiūri atsakingai į viską ir nekabina makaronų. Nesiplečia būtent todėl, kad jau dabar sako "vos spėju sužiūrėt ar viską gerai padarė" Kemi kažkada seniai seniai irgi buvo kokybiškas servisas :) On 2016.03.04 12:53, android wrote: > pleciantis krenta kokybe, todel to nenori savininkai. > Del kainu nezinau, bet galbut nenorima prarast pastoviu klientu ir > dvieju savaiciu eile i prieki uzgarantuoja pastovu darbo kieki, kad > nebus prastovu kai nera klientu. Be to, tai sildo psichologiskai > > > > > "autopagalba" <sventes@gg.com> wrote in message > news:nbbb7l$bm3$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai zinoma. Arba kainas kelt arba plestis. Tokius smulkius darbus >> uzrasinet po 2sav tai nx >