Matai serviso kokybiskuma lemia meistras kuris imasi daryt. Su laiku atsirenki tokius meistrus ir vaziuoji konkretu darba daryt pas konkretu meistra, o ne i kolchoza, kur puse darbuotoju namokami praktikantai is 33 profkes. Nx tos loterijos kokioj krasta auto- kai anie atidave sakes nedaverze daugiau nebevaziuoju pas juos. Ir skundu nepriima, ir stebet kaip daro chalturkes neleidzia. Ka neleistu stebet remonto cia tik lietuvoj ir ispanijoj su tuo susiduriau. Danijoj servise dave raktus, kad padeciau greiciau pabaigti darbus. -- svyt /e39 cD-r0m <adomas.trinti@gmail.com> Wrote in message: > Yra viena "paslaptis" - tokias b?das kur ma?inos reikia ?ia ir dabar, o > gedimas visi?kai imobilizuoja kartais priima grei?iau, kad klientas > va?in?t gal?tu. Nors teko ir man por? kart varyt ? Kemi ir Tanagras, nes > reik?jo vairo dir?? u?maut ?ia ir dabar. > > Man kokyb? j? tikrai tenkina. ?i?ri atsakingai ? visk? ir nekabina > makaron?. Nesiple?ia b?tent tod?l, kad jau dabar sako "vos sp?ju > su?i?r?t ar visk? gerai padar?" > > Kemi ka?kada seniai seniai irgi buvo kokybi?kas servisas :) > > > On 2016.03.04 12:53, android wrote: >> pleciantis krenta kokybe, todel to nenori savininkai. >> Del kainu nezinau, bet galbut nenorima prarast pastoviu klientu ir >> dvieju savaiciu eile i prieki uzgarantuoja pastovu darbo kieki, kad >> nebus prastovu kai nera klientu. Be to, tai sildo psichologiskai >> >> >> >> >> "autopagalba" <sventes@gg.com> wrote in message >> news:nbbb7l$bm3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai zinoma. Arba kainas kelt arba plestis. Tokius smulkius darbus >>> uzrasinet po 2sav tai nx >> > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/