Šitą gi tą aną, tu ten daug mėgsti skaityt ir laiko tam turi. Paaiškink ant pirštų kas prie ko, nes mano sferinis fizikos suvokimas sako, kad vidaus degimo variklio nvk vienodas bet kuriuo atveju. Na čia jei vis dar apie 130kmh užmiestyje šnekam. Beje, kažin ar nėra kokių nors vienodų hibrido - ir nehibrido su identiškais benzininiais varikliais? Na kad bent jau deklaruojamas užmiesčio sąnaudas palygint. Lexus GS, ar kažkas ten buvo lyg ir. Nors stopudovai gamintojai apie tai turėjo pagalvot ir specialiai tokių nepadaryt, kad skaičiukai lentelėj į akis nekristų, jei vistik hibridas užmiesty daugiau ima už paprastą :D 2016.03.17 11:16, Dainiushas rašė: > tai nebediskutuosim apie termodinamiką? :( > > On 3/17/2016 11:03 AM, spakainas wrote: >> Parkinsonas! >> >> 2016.03.17 10:14, Dainiushas rašė: >>> Su Atkinsono varikliu be elektros nelabai pajudėsi iš vietos. Gi hibride >>> tokiam kaip Prius tai ne problema. >>> >>> Paskaityk kuo skirias Atkinson'o ir Otto'o ciklai. >>> >>> On 3/17/2016 9:49 AM, spakainas wrote: >>>> Su užpakaliu jaučiu kad actą garini. Jei nuo ciklo taip ekanomyja >>>> gerėtų, tai visi benDzininiai tuo ciklu važinėtų! :D Hibrido bajeriai >>>> tik tada veikia, kai stapdį spaudi. Įvertinus, kad batarkės ir t.t. >>>> sveria nemažai, tai užmiesty daugiau turi imt. Nu ne mažiau tai >>>> tiksliai. >>>> >>>> 2016.03.17 09:46, Dainiushas rašė: >>>>> mieste mažesnės tikrai. Trasoj iki kažkokio greičio turbūt irgi >>>>> mažesnės, nes variklis truputį kitokiu ciklu dirba. >>>>> >>>>> On 3/17/2016 9:25 AM, no wrote: >>>>>> O miesto režimu realiam gyvenime mažesnės nei analogiško ne hibrido? >>>>>> >>>>>> On 2016-03-17 09:22, spakainas wrote: >>>>>>> Truputį didesnės nei analogiško ne hibrido, nes batareikas vežt >>>>>>> reikia. >>>>>> >>>>> >>> >