baikit jūs apie tuos sukimo momentus svaigt. traktorius daro dėl to kad mažiau ryja. On 3/21/2016 4:27 PM, Sail wrote: > Bet dyzelis turi didesni sukimo momenta prie tu paciu apimciu. Tankams, > traktoriams ir krovininems imho tai yra geris. Ne veltui nedaro benzininiu/ > hibridiniu ekskavatoriu. > > Bent jau man kaip ukininkui dyzelis dar ir del to patinka. Nes man komfortas > kai mazinoj daxuja telpa ir lengvai eksploatuojas. > O kad trata ar saliara smirda tai px. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:ncouqm$6ht$1@trimpas.omnitel.net... >> nu apie salerkos kvapà tai èia gal jau uþlankstei truputá.... :) >> >> O ðiaip tai jis nu ir yra toks gaidys truputá, dëþë Aisin'o taipogi ne >> dþiuginimui sukurta. >> >> On 3/21/2016 3:10 PM, Icetom wrote: >>>> Nes paskui isivelia daug moterisku salygu, kad dyzelis smirda, >>>> degalineje pirstiniu reikia ir bla bla bla. >>> >>> O kà kitaip yra? Turëjau progà pabandyti Landrover Freelander HSE 2012 >>> ar 2013 m. su tikra 70 ar 80 tûkst km. rida savaitgalá. Jame berods Ford >>> dyzeliai naudojami? Nedauþtas ir t.t. Ðaltas variklis ið iðorës burzgia >>> kaip traktorius. Stipriau gazuojant kiek daugokai jau girdisi salone, >>> bet vis tiek kur kas maþiau nei naujoje Octavijoje :). Saliarkos kvapas >>> ðioks toks jauèiamas. Ðis pasivaþinëjimas nepakeitë nuomonës apie >>> dyzelius. Dyzelis ir liks dyzeliu... Na ir automatas (neþinau koks jis >>> ten yra) kaþkoks keistas pasirodë po Toyotinës CVT. >> > >