nu man miolerio vaikinukas aiškino, kad adaptyvinė pakaba miesto sąlygom leidžia važiuot komfortiškiau, o talismano kol kas universalo net neturi, o ir šiaip jų dievagojimasis, kad jau dabar Renault tikrai bus negendantis manęs neįtikina "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:ndddet$mh3$1@trimpas.omnitel.net... > mano nuomone - adaptyvine pakaba yra labiau orientuota i sportini > vairavima, nei i komfortiska. > > Tiesa, nuomone susidariau bandydamas golf, o ne passat. bet pagal > parametrus - turetu but tas pats. > > lyginant su C5 - passat labai kietas ;) taigi ergocomfort sedyne yra > butina... > > as siulau pasibandyt naujaji renault. > > "Regnumas" <777@777.com> wrote in message > news:nddcd0$lk8$1@trimpas.omnitel.net... >> sveiki autosai ir visi kiti dalyviai, kreipiuosi su viltimi pasinaudoti >> kolektyvine groupso išmintimi :) Su sąlyga, kad pasiryžau atsisveikinti >> su savo citru C5, kuriuo atvažinėjau nuo nulio 10m ir panašu, kad jis jau >> pradeda byrėt ir reikalaut neprotingų investicijų (diržai, sankaba, >> turbūt ir guoliai netolimoj ateity), mano klausimas ar papildomas 1k >> renkantis kaip opciją adaptyvinę pakabą padės neskausmingai atsižadėt >> hidropakabos ir išgyt nuo hidroligos? Pratestuot jos kiek supratau šiuo >> metu nėra galimybės, tai visai neįsivaizduoju kokią čia katę maiše >> renkuosi, o gal ten išvis tik cielas gaidys? Kitas klausimas, ar su rida >> 30-35t į metus svarstyt benzinas vs dyzelis (nežiūriu į 1,8, o 1,4 vs >> 2TDI ir skirtumas 4K tarp šitų), ar imt dyzelį ir nesukt galvos? >> Būč dėkingas už pamąstymus, nes vienam kažkaip sunku apsispręst kas >> turėtų būt "is a must", o kas gal tik kainą pakels, bet ateity >> nebedžiugins. Dabartinis pasiūlymas su nuolaida gavos 39k tai svarstau ką >> galima išmest, kad neperžengt protingos ribos kai žmonės tiek >> sumokėjusiam už passatą tik pirštu pasukios prie smilkinio. >> >