Galvojau pirkti Octaviją, pasidomėjau Toyotomis, tai Avensio dyzelio kaina šiuo metu su panašia įranga panaši kaip Octavijos, o benzininis net juntamai pigesnis. Man, kaip paprastam ir ramiai važinėjančiam žmogui, Octavijos privalumai būtu mažesni gabaritai bet didesnė bagažinė ir kiek mažesnės analogiškų variklių sąnaudos (bent jau deklaruojamos), na ir kiek geresnė dinamika dėl mažesnio auto svorio. Avensio privalumai - aukštesnė klasė, kiek suprantu, geresnė garso izoliacija ir minkštesnis važiavimas. Na, ir Avensio salonas atrodo kokybiškesnis, nors ir mažiau visokių "simply clever", kurie, tikriausiai, palaipsniui pavirstų įvairių šiukšlių kaupimosi vietomis. Vardan saugumo, nors naktimis važinėju ir nedaug, neimčiau su paprastais halogenais, tai Avensis nuo active plius eina su naujomis LED šviesomis, o octavijos alternatyva būtų biksenonai kaip papildoma įranga. Pardavėjai giria tuos LED'us - ar jie iš tikrųjų juntamai geriau šviečia už biksenonus? Kaip tie Avensio varikliai - dyzeliai dabar eina iš BMW, o benzininiai pigesni kažkur 3k, bet juntamai kuro daugiau rytų. Kažin, skaičiuojant kuro sąnaudas, likutinę vertę ir riziką kad daugiau pavažinėjus trumpais atstumais kils problemų su tuo DPF, be to benzininiuose daugiau arklių, gal geriau benzinas? Nors psichologiškai su sąnaudomis būtų sunku susitaikyti po dyzelio. Kaip tie Toyotos benzininiai ir dyzeliniai (BMW) varikliai lyginant su VAG'o? Kiek suprantu, Avensių parduodama ne itin daug, o greitai jų gamybą gali visai nutraukti, ar tai paveiktų jų likutinę vertę lyginant su octavijomis, kurių pilna ant kiekvieno kampo? Kaip garantinio - pogarantinio aptarnavimo išlaidos lyginant Toyotą ir Škodą - Toyotos didesnės?