Tema: Re: Gal kas gali paporint apie naujus Avensis
Autorius: AurimasBar
Data: 2016-03-31 12:22:53
benzas 1,8 baisiai bukas, spausk kiek nori jis kaip netraukia taip 
netraukia, ypač po dyzeliaus.. aišku pakanka įsibėgėt ~150kmh ir kruizint 
jei nebaisu.. :)

"RaR"  parašė naujienų news:ndipnp$1e2$1@trimpas.omnitel.net...

Pravažiavau ir su Octavia 1.4TSI DSG. Tai važiuot visai nieko, galbūt
kad įpratęs prie panašios. Kelią jauti, bet žymiau minkščiau nei su
sena, vairavimas gana malonus, patinka Octavia ir X-trail mažesnis
vairas už Avensio (bent taip pasirodė). Kuro sąnaudos vidutinės buvo 6.3
- jeigu imti domėn kad su Škoda kiek daugiau mieste sukau ir kiek
smagiau maigiau gazą, tai srebia beveik tiek kiek Avensis 2l dyzelis
manual. Na bet salonas, įranga turint omeny dabartines Avensio akcijines
kainas - tai labai toli iki Avensio, šiuo atžvilgiu Octavia, matyt,
pralaimi ir X-trail. Netgi sudėjus visus pribambasus į Škodą, vis tiek
Avensio sėdynės patogesnės, patogiau reguliuojasi, o ir vietos daugiau.
O už tokią kainą, kurią skaičiavome dyzeliui, benzininį Avensį gali
paimti aukščiausios komplektacijos su odinėmis sėdynėmis (tiesa, dėl
medžiagų kokybės jos ne tiek būtų ir svarbu kiek Škodai), panoraminiu
stoglangiu, gamykline navigacija ir pan. Dėl tų bagažinės litrų irgi dar
klausimas - Avensio ilgesnė ir lygi su kraštu, užtat nemažos dėžės po
dangčiu, bėdai esant galima ir tą dangtį bei dėžės išimti. Škodos kiek
gilesnė iki dangčio, bet po juo ten tik atsarginis ratas (tiesa,
Avensyje jo nėra). Jeigu sąžiningai vertinti Superb ir Avensio
bagažines, irgi vargu ar ten yra tas 100l+ skirtumas. Manau, kad Toyota,
mažiau stengiasi "išlaužti" tuos parametrus. Bet kadangi Toyota
neapsimoka dyzelio imti vien dėl kainų skirtumo, įdomu pabandyti kiek
srebia ir kaip važiuoja tas 1.8l dar neturbininis variklis.

Bet pas toyota tos akcijinės kainos šiandien oficialiai baigiasi ir
kadangi taip skubiai apsispręsti ir susisukti jau nebespėsime (X-trail
irgi 10% iki šiandien), reikės žiūrėti kas kokias kainas siūlys po to.

Dėl dyzelio, bijau, kad dažnai bus ir po tuos 2-5 km, nors gal ir ne
kiekvieną dieną, kas kokių porą savaičių 70+km arba 300km į vieną pusę
ir atgal, tik vasarą mieste beveik ne ir po 1-2 keliones po keletą kkm.


2016-03-30 19:20, Dainiushas rašė:
> nu jei ne po 2km važiuoji ir dar į užmiestį iššoki tai nieko baisaus su
> tuo DPF nebus.
> Senutėj TDI turbūt jautėsi, nes ant visai mažų apsukų ji labai nevalino,
> tai paskui kai turba užsipučia jau atrodo kad pzdc valit. Pas avensį bus
> tolygiau.
>
> Ai, šian važiavau su Talisman'u. Nu visai neblogai, ganėtinai tylu,
> vairuojasi normaliai, sėdėt tikrai patogu. 96kW normaliam važinėjimui
> tikrai pakanka, kuro sąnaudos - juokingos.
>
>
> On 2016.03.30 14:53, RaR wrote:
>> Pravažiavau is su Avensiu 2.0 dyzeliu, ir su X-trail 1.6 benzu (naujas,
>> turbininis).
>> Avensis - minkštai važiuoja, bet man gal per minkštai, įpratęs daugiau
>> jausti mašiną. Be to nėra to traukimo pojūčio nuo mažų apsukų, (gal čia
>> labai subjektyvu, bet mano senutėje TDI tai labiau jautėsi). Kuro
>> pagrinde užmiestyje (bet ne automagistralėje) man ėmė netoli 6l
>> (deklaruota mišriu ~4.5). Nusprendžiau, kad 1.6 dyzelis į kurį dairiausi
>> (jo neturėjo pabandymui) šitai mašinai tikrai bus per silpnas ir reikėtų
>> galvoti nebent apie benzą. Tuo labiau kad ir pardavėjas aiškino, kad
>> nuvažiuojant ~20k per metus gali DPF užsikišti, be to dar dyzelis daug
>> brangesnis. Pardavėjas sako, kad 80% jų parduodamų mašinų - benzai.
>> Nissan'o pardavėjas pasakius planuojamą pravažiuoti kilometražą iš karto
>> atkabėjo nuo dyzelio. Nors mašina kietesnė ir gal kiek prasčiau salonas
>> padarytas, bet man su juo važiuoti buvo smagiau. Nors ypatingos
>> dinamikos nebuvo, bet nesijautė kad ant nedidelių apsukų trauktų
>> silpniau nei Avensio 2l dyzelis. Kokiomis pats sąnaudomis važiavau
>> nepažiūrėjau bet vidutinės rodė 7.9, kai pas Avensį 6.1. Įtariu, kad
>> bandydami ir su ta ir su ta važinėjo panašiu režimu. Nissan pardavėjas
>> sakė, kad jie dyzelių ir benzų parduoda maždaug vienodai.
>> Ta start-stop sistema dyzeliui pas mus, įtariu, daugiau kainuoja nei
>> sutaupo, čia nebent kokiam didmiestyje daug važinėtum. Keista, kad ji
>> veikia nei esant šaltam varikliui - reikėtų pastoviai specialiai
>> išjunginėti.
>> Ar iš tikrųjų tie DPF filtrai taip dažnai užsikiša, kaip visi gąsdina?
>> Šiaip nuvažiuodavau netoli 30k per metus, dabar planuoju mažiau, bet kas
>> žino ar nesugalvosim persikelti kur į užmiestį. Be to, bendro važinėjimo
>> mieste bus mažiau nei trasoje, tik tiek kad trumpais atstumais. Avensiui
>> gal dyzelį reikėtų išbraukti, bet kai kuriuose modeliuose tas dyzelis
>> vis dar atrodytų neblogas pasirinkimas.
>>
>>
>> 2016-03-29 14:36, no rašė:
>>> Man x-traile viskas labai patinka, išskyrus garso izoliaciją. Na bet čia
>>> visi japonai turi šitą bėdą.
>>>
>>> On 2016-03-29 14:30, RaR wrote:
>>>> Taip, tas nežymus kuro ekonomijos skirtumas nereikšmingas lyginant su
>>>> viskuo kitu. Dar pažiūrėjau Nissan X-trail galima už panašiai su
>>>> panašia
>>>> įranga paimti su 1.5dci. Visus kriterijus kaip ir tenkintų, priedo
>>>> imponuoja kad aukštesnis, su daug didesne provėža. Kokie apie juos -
>>>> variklius ir auto apskritai atsiliepimai?
>>
>