Tai nenuostabu kodėl toks skirtumas pas juos tarp benzo ir dyzelio. Turint omeny Avensio važiavimo ypatybes, man ir 2.0 l dyzelis nepasirodė itin smagus, o jei 1.8 benzas daug blogiau, tai nelabai kas. Tikrai dairausi išvada kad Avensis tokia daugiau pensininkų mašina (bent jau su gera dalimi komplektuojamų variklių) - labai daug komforto už kainą, bet visumoje mažiau dinamikos ir kelio pojūčio. Galvojau, kad mano vairavimo stilius nelabai skiriasi nuo pensininko, bet, pasirodo, prie to dar reikėtų pratintis. 2016-03-31 12:23, AurimasBar rašė: > benzas 1,8 baisiai bukas, spausk kiek nori jis kaip netraukia taip > netraukia, ypač po dyzeliaus.. aišku pakanka įsibėgėt ~150kmh ir > kruizint jei nebaisu.. :) > > "RaR" parašė naujienų news:ndipnp$1e2$1@trimpas.omnitel.net... > > Pravažiavau ir su Octavia 1.4TSI DSG. Tai važiuot visai nieko, galbūt > kad įpratęs prie panašios. Kelią jauti, bet žymiau minkščiau nei su > sena, vairavimas gana malonus, patinka Octavia ir X-trail mažesnis > vairas už Avensio (bent taip pasirodė). Kuro sąnaudos vidutinės buvo 6.3 > - jeigu imti domėn kad su Škoda kiek daugiau mieste sukau ir kiek > smagiau maigiau gazą, tai srebia beveik tiek kiek Avensis 2l dyzelis > manual. Na bet salonas, įranga turint omeny dabartines Avensio akcijines > kainas - tai labai toli iki Avensio, šiuo atžvilgiu Octavia, matyt, > pralaimi ir X-trail. Netgi sudėjus visus pribambasus į Škodą, vis tiek > Avensio sėdynės patogesnės, patogiau reguliuojasi, o ir vietos daugiau. > O už tokią kainą, kurią skaičiavome dyzeliui, benzininį Avensį gali > paimti aukščiausios komplektacijos su odinėmis sėdynėmis (tiesa, dėl > medžiagų kokybės jos ne tiek būtų ir svarbu kiek Škodai), panoraminiu > stoglangiu, gamykline navigacija ir pan. Dėl tų bagažinės litrų irgi dar > klausimas - Avensio ilgesnė ir lygi su kraštu, užtat nemažos dėžės po > dangčiu, bėdai esant galima ir tą dangtį bei dėžės išimti. Škodos kiek > gilesnė iki dangčio, bet po juo ten tik atsarginis ratas (tiesa, > Avensyje jo nėra). Jeigu sąžiningai vertinti Superb ir Avensio > bagažines, irgi vargu ar ten yra tas 100l+ skirtumas. Manau, kad Toyota, > mažiau stengiasi "išlaužti" tuos parametrus. Bet kadangi Toyota > neapsimoka dyzelio imti vien dėl kainų skirtumo, įdomu pabandyti kiek > srebia ir kaip važiuoja tas 1.8l dar neturbininis variklis. > > Bet pas toyota tos akcijinės kainos šiandien oficialiai baigiasi ir > kadangi taip skubiai apsispręsti ir susisukti jau nebespėsime (X-trail > irgi 10% iki šiandien), reikės žiūrėti kas kokias kainas siūlys po to. > > Dėl dyzelio, bijau, kad dažnai bus ir po tuos 2-5 km, nors gal ir ne > kiekvieną dieną, kas kokių porą savaičių 70+km arba 300km į vieną pusę > ir atgal, tik vasarą mieste beveik ne ir po 1-2 keliones po keletą kkm. > > > 2016-03-30 19:20, Dainiushas rašė: >> nu jei ne po 2km važiuoji ir dar į užmiestį iššoki tai nieko baisaus su >> tuo DPF nebus. >> Senutėj TDI turbūt jautėsi, nes ant visai mažų apsukų ji labai nevalino, >> tai paskui kai turba užsipučia jau atrodo kad pzdc valit. Pas avensį bus >> tolygiau. >> >> Ai, šian važiavau su Talisman'u. Nu visai neblogai, ganėtinai tylu, >> vairuojasi normaliai, sėdėt tikrai patogu. 96kW normaliam važinėjimui >> tikrai pakanka, kuro sąnaudos - juokingos. >> >> >> On 2016.03.30 14:53, RaR wrote: >>> Pravažiavau is su Avensiu 2.0 dyzeliu, ir su X-trail 1.6 benzu (naujas, >>> turbininis). >>> Avensis - minkštai važiuoja, bet man gal per minkštai, įpratęs daugiau >>> jausti mašiną. Be to nėra to traukimo pojūčio nuo mažų apsukų, (gal čia >>> labai subjektyvu, bet mano senutėje TDI tai labiau jautėsi). Kuro >>> pagrinde užmiestyje (bet ne automagistralėje) man ėmė netoli 6l >>> (deklaruota mišriu ~4.5). Nusprendžiau, kad 1.6 dyzelis į kurį dairiausi >>> (jo neturėjo pabandymui) šitai mašinai tikrai bus per silpnas ir reikėtų >>> galvoti nebent apie benzą. Tuo labiau kad ir pardavėjas aiškino, kad >>> nuvažiuojant ~20k per metus gali DPF užsikišti, be to dar dyzelis daug >>> brangesnis. Pardavėjas sako, kad 80% jų parduodamų mašinų - benzai. >>> Nissan'o pardavėjas pasakius planuojamą pravažiuoti kilometražą iš karto >>> atkabėjo nuo dyzelio. Nors mašina kietesnė ir gal kiek prasčiau salonas >>> padarytas, bet man su juo važiuoti buvo smagiau. Nors ypatingos >>> dinamikos nebuvo, bet nesijautė kad ant nedidelių apsukų trauktų >>> silpniau nei Avensio 2l dyzelis. Kokiomis pats sąnaudomis važiavau >>> nepažiūrėjau bet vidutinės rodė 7.9, kai pas Avensį 6.1. Įtariu, kad >>> bandydami ir su ta ir su ta važinėjo panašiu režimu. Nissan pardavėjas >>> sakė, kad jie dyzelių ir benzų parduoda maždaug vienodai. >>> Ta start-stop sistema dyzeliui pas mus, įtariu, daugiau kainuoja nei >>> sutaupo, čia nebent kokiam didmiestyje daug važinėtum. Keista, kad ji >>> veikia nei esant šaltam varikliui - reikėtų pastoviai specialiai >>> išjunginėti. >>> Ar iš tikrųjų tie DPF filtrai taip dažnai užsikiša, kaip visi gąsdina? >>> Šiaip nuvažiuodavau netoli 30k per metus, dabar planuoju mažiau, bet kas >>> žino ar nesugalvosim persikelti kur į užmiestį. Be to, bendro važinėjimo >>> mieste bus mažiau nei trasoje, tik tiek kad trumpais atstumais. Avensiui >>> gal dyzelį reikėtų išbraukti, bet kai kuriuose modeliuose tas dyzelis >>> vis dar atrodytų neblogas pasirinkimas. >>> >>> >>> 2016-03-29 14:36, no rašė: >>>> Man x-traile viskas labai patinka, išskyrus garso izoliaciją. Na bet >>>> čia >>>> visi japonai turi šitą bėdą. >>>> >>>> On 2016-03-29 14:30, RaR wrote: >>>>> Taip, tas nežymus kuro ekonomijos skirtumas nereikšmingas lyginant su >>>>> viskuo kitu. Dar pažiūrėjau Nissan X-trail galima už panašiai su >>>>> panašia >>>>> įranga paimti su 1.5dci. Visus kriterijus kaip ir tenkintų, priedo >>>>> imponuoja kad aukštesnis, su daug didesne provėža. Kokie apie juos - >>>>> variklius ir auto apskritai atsiliepimai? >>> >> >