Tema: Re: Gal kas gali paporint apie naujus Avensis
Autorius: RaR
Data: 2016-03-31 13:33:09
Tai nenuostabu kodėl toks skirtumas pas juos tarp benzo ir dyzelio. 
Turint omeny Avensio važiavimo ypatybes, man ir 2.0 l dyzelis nepasirodė 
itin smagus, o jei 1.8 benzas daug blogiau, tai nelabai kas.
Tikrai dairausi išvada kad Avensis tokia daugiau pensininkų mašina (bent 
jau su gera dalimi komplektuojamų variklių) - labai daug komforto už 
kainą, bet visumoje mažiau dinamikos ir kelio pojūčio. Galvojau, kad 
mano vairavimo stilius nelabai skiriasi nuo pensininko, bet, pasirodo, 
prie to dar reikėtų pratintis.

2016-03-31 12:23, AurimasBar rašė:
> benzas 1,8 baisiai bukas, spausk kiek nori jis kaip netraukia taip
> netraukia, ypač po dyzeliaus.. aišku pakanka įsibėgėt ~150kmh ir
> kruizint jei nebaisu.. :)
>
> "RaR"  parašė naujienų news:ndipnp$1e2$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Pravažiavau ir su Octavia 1.4TSI DSG. Tai važiuot visai nieko, galbūt
> kad įpratęs prie panašios. Kelią jauti, bet žymiau minkščiau nei su
> sena, vairavimas gana malonus, patinka Octavia ir X-trail mažesnis
> vairas už Avensio (bent taip pasirodė). Kuro sąnaudos vidutinės buvo 6.3
> - jeigu imti domėn kad su Škoda kiek daugiau mieste sukau ir kiek
> smagiau maigiau gazą, tai srebia beveik tiek kiek Avensis 2l dyzelis
> manual. Na bet salonas, įranga turint omeny dabartines Avensio akcijines
> kainas - tai labai toli iki Avensio, šiuo atžvilgiu Octavia, matyt,
> pralaimi ir X-trail. Netgi sudėjus visus pribambasus į Škodą, vis tiek
> Avensio sėdynės patogesnės, patogiau reguliuojasi, o ir vietos daugiau.
> O už tokią kainą, kurią skaičiavome dyzeliui, benzininį Avensį gali
> paimti aukščiausios komplektacijos su odinėmis sėdynėmis (tiesa, dėl
> medžiagų kokybės jos ne tiek būtų ir svarbu kiek Škodai), panoraminiu
> stoglangiu, gamykline navigacija ir pan. Dėl tų bagažinės litrų irgi dar
> klausimas - Avensio ilgesnė ir lygi su kraštu, užtat nemažos dėžės po
> dangčiu, bėdai esant galima ir tą dangtį bei dėžės išimti. Škodos kiek
> gilesnė iki dangčio, bet po juo ten tik atsarginis ratas (tiesa,
> Avensyje jo nėra). Jeigu sąžiningai vertinti Superb ir Avensio
> bagažines, irgi vargu ar ten yra tas 100l+ skirtumas. Manau, kad Toyota,
> mažiau stengiasi "išlaužti" tuos parametrus. Bet kadangi Toyota
> neapsimoka dyzelio imti vien dėl kainų skirtumo, įdomu pabandyti kiek
> srebia ir kaip važiuoja tas 1.8l dar neturbininis variklis.
>
> Bet pas toyota tos akcijinės kainos šiandien oficialiai baigiasi ir
> kadangi taip skubiai apsispręsti ir susisukti jau nebespėsime (X-trail
> irgi 10% iki šiandien), reikės žiūrėti kas kokias kainas siūlys po to.
>
> Dėl dyzelio, bijau, kad dažnai bus ir po tuos 2-5 km, nors gal ir ne
> kiekvieną dieną, kas kokių porą savaičių 70+km arba 300km į vieną pusę
> ir atgal, tik vasarą mieste beveik ne ir po 1-2 keliones po keletą kkm.
>
>
> 2016-03-30 19:20, Dainiushas rašė:
>> nu jei ne po 2km važiuoji ir dar į užmiestį iššoki tai nieko baisaus su
>> tuo DPF nebus.
>> Senutėj TDI turbūt jautėsi, nes ant visai mažų apsukų ji labai nevalino,
>> tai paskui kai turba užsipučia jau atrodo kad pzdc valit. Pas avensį bus
>> tolygiau.
>>
>> Ai, šian važiavau su Talisman'u. Nu visai neblogai, ganėtinai tylu,
>> vairuojasi normaliai, sėdėt tikrai patogu. 96kW normaliam važinėjimui
>> tikrai pakanka, kuro sąnaudos - juokingos.
>>
>>
>> On 2016.03.30 14:53, RaR wrote:
>>> Pravažiavau is su Avensiu 2.0 dyzeliu, ir su X-trail 1.6 benzu (naujas,
>>> turbininis).
>>> Avensis - minkštai važiuoja, bet man gal per minkštai, įpratęs daugiau
>>> jausti mašiną. Be to nėra to traukimo pojūčio nuo mažų apsukų, (gal čia
>>> labai subjektyvu, bet mano senutėje TDI tai labiau jautėsi). Kuro
>>> pagrinde užmiestyje (bet ne automagistralėje) man ėmė netoli 6l
>>> (deklaruota mišriu ~4.5). Nusprendžiau, kad 1.6 dyzelis į kurį dairiausi
>>> (jo neturėjo pabandymui) šitai mašinai tikrai bus per silpnas ir reikėtų
>>> galvoti nebent apie benzą. Tuo labiau kad ir pardavėjas aiškino, kad
>>> nuvažiuojant ~20k per metus gali DPF užsikišti, be to dar dyzelis daug
>>> brangesnis. Pardavėjas sako, kad 80% jų parduodamų mašinų - benzai.
>>> Nissan'o pardavėjas pasakius planuojamą pravažiuoti kilometražą iš karto
>>> atkabėjo nuo dyzelio. Nors mašina kietesnė ir gal kiek prasčiau salonas
>>> padarytas, bet man su juo važiuoti buvo smagiau. Nors ypatingos
>>> dinamikos nebuvo, bet nesijautė kad ant nedidelių apsukų trauktų
>>> silpniau nei Avensio 2l dyzelis. Kokiomis pats sąnaudomis važiavau
>>> nepažiūrėjau bet vidutinės rodė 7.9, kai pas Avensį 6.1. Įtariu, kad
>>> bandydami ir su ta ir su ta važinėjo panašiu režimu. Nissan pardavėjas
>>> sakė, kad jie dyzelių ir benzų parduoda maždaug vienodai.
>>> Ta start-stop sistema dyzeliui pas mus, įtariu, daugiau kainuoja nei
>>> sutaupo, čia nebent kokiam didmiestyje daug važinėtum. Keista, kad ji
>>> veikia nei esant šaltam varikliui - reikėtų pastoviai specialiai
>>> išjunginėti.
>>> Ar iš tikrųjų tie DPF filtrai taip dažnai užsikiša, kaip visi gąsdina?
>>> Šiaip nuvažiuodavau netoli 30k per metus, dabar planuoju mažiau, bet kas
>>> žino ar nesugalvosim persikelti kur į užmiestį. Be to, bendro važinėjimo
>>> mieste bus mažiau nei trasoje, tik tiek kad trumpais atstumais. Avensiui
>>> gal dyzelį reikėtų išbraukti, bet kai kuriuose modeliuose tas dyzelis
>>> vis dar atrodytų neblogas pasirinkimas.
>>>
>>>
>>> 2016-03-29 14:36, no rašė:
>>>> Man x-traile viskas labai patinka, išskyrus garso izoliaciją. Na bet
>>>> čia
>>>> visi japonai turi šitą bėdą.
>>>>
>>>> On 2016-03-29 14:30, RaR wrote:
>>>>> Taip, tas nežymus kuro ekonomijos skirtumas nereikšmingas lyginant su
>>>>> viskuo kitu. Dar pažiūrėjau Nissan X-trail galima už panašiai su
>>>>> panašia
>>>>> įranga paimti su 1.5dci. Visus kriterijus kaip ir tenkintų, priedo
>>>>> imponuoja kad aukštesnis, su daug didesne provėža. Kokie apie juos -
>>>>> variklius ir auto apskritai atsiliepimai?
>>>
>>
>