Tai octavija bazinė palyginti visiškai plika, o avensis jau ir standard nemažai visko turi. Pvz. imi Avensį universalą su 1.6D, mechaninė pavarų dėžė ir active plus (nuo šios komplektacijos jau ne halogenai, o LED'ai), tai jis kainuoja 24390 Eu. Nori susikomplektuoti maždaug lygios komplektacijos Octavia (čia, aišku, klausimas, ar viso to reikia), ta imi aukščiausią Style komplektaciją, 1.6D universalą su mechanine - 20634 Eu. Tada reikia pridėti biksenon + LED priekyje - 1161 Eu, Front Assist - 297 Eu, Lane Assist - 384 Eu, automatinį ilgųjų šviesų perjungimą - 193 Eu, LED galiniai žibintai 135 Eu, šildomą priekinį stiklą - 198 Eu, borto kompiuterį spalvotą 89 Eu, Optinę parkavimo sistemą (tiesą, pas Škodą Style jau bus akustinė) - 263 Eu, tinklinę bagažinės skyriaus pervarą - 45 Eu, 17" ratlankius (vietoje 16") - 267 Eu, vairą su mygtukais - 130 Eu. Iš viso gaunasi 23796 Eu. Priedo Avensyje bus 8" spalvotas ekranas, o Octavijoje 6.5", kelio ženklų atpažinimo sistema, kuri yra jau baziniame Avensio modelyje, Octavia irgi yra kaip papildoma. Dar Octavijoje yra dvigubas bagažinės dangtis kaip opcija, o Avensyje kažkas panašaus yra standarte. Jeigu nori pridėti pigesnę navigaciją, dabar Avensyje reikia primokėti 390 Eu, o Octavijoje 501 Eu, jeigu brangesnę - Avensyje 920 Eu, Octavijoje 1616 Eu (kiek iPhone'ų išeina?). Ir Avensio Active Plus salono apdaila iš pirmo žvilgsnio geresnė nei Octavia Style. Metalic dažai Octavijoje 410, Avensyje 460. Octavijos tik ilgesnė garantija - 4 metai arba 120000km, Avensio 3 metai arba 100000km. Norint metus garantijos pridėti Avensiui - 404 Eu. 2016-03-28 20:33, Dainiushas rašė: > nu xz, man rodo dyzelis nuo 22k. tikrai octavia tiek kainuoja? > > On 3/28/2016 6:17 PM, RaR wrote: >> Galvojau pirkti Octaviją, pasidomėjau Toyotomis, tai Avensio dyzelio >> kaina šiuo metu su panašia įranga panaši kaip Octavijos, o benzininis >> net juntamai pigesnis. Man, kaip paprastam ir ramiai važinėjančiam >> žmogui, Octavijos privalumai būtu mažesni gabaritai bet didesnė bagažinė >> ir kiek mažesnės analogiškų variklių sąnaudos (bent jau deklaruojamos), >> na ir kiek geresnė dinamika dėl mažesnio auto svorio. Avensio privalumai >> - aukštesnė klasė, kiek suprantu, geresnė garso izoliacija ir >> minkštesnis važiavimas. Na, ir Avensio salonas atrodo kokybiškesnis, >> nors ir mažiau visokių "simply clever", kurie, tikriausiai, palaipsniui >> pavirstų įvairių šiukšlių kaupimosi vietomis. >> Vardan saugumo, nors naktimis važinėju ir nedaug, neimčiau su paprastais >> halogenais, tai Avensis nuo active plius eina su naujomis LED šviesomis, >> o octavijos alternatyva būtų biksenonai kaip papildoma įranga. >> Pardavėjai giria tuos LED'us - ar jie iš tikrųjų juntamai geriau šviečia >> už biksenonus? >> Kaip tie Avensio varikliai - dyzeliai dabar eina iš BMW, o benzininiai >> pigesni kažkur 3k, bet juntamai kuro daugiau rytų. Kažin, skaičiuojant >> kuro sąnaudas, likutinę vertę ir riziką kad daugiau pavažinėjus trumpais >> atstumais kils problemų su tuo DPF, be to benzininiuose daugiau arklių, >> gal geriau benzinas? Nors psichologiškai su sąnaudomis būtų sunku >> susitaikyti po dyzelio. >> Kaip tie Toyotos benzininiai ir dyzeliniai (BMW) varikliai lyginant su >> VAG'o? Kiek suprantu, Avensių parduodama ne itin daug, o greitai jų >> gamybą gali visai nutraukti, ar tai paveiktų jų likutinę vertę lyginant >> su octavijomis, kurių pilna ant kiekvieno kampo? >> Kaip garantinio - pogarantinio aptarnavimo išlaidos lyginant Toyotą ir >> Škodą - Toyotos didesnės? >