Tema: Re: Gal kas gali paporint apie naujus Avensis
Autorius: RaR
Data: 2016-03-28 21:25:40
Tai octavija bazinė palyginti visiškai plika, o avensis jau ir standard 
nemažai visko turi. Pvz. imi Avensį universalą su 1.6D, mechaninė pavarų 
dėžė ir active plus (nuo šios komplektacijos jau ne halogenai, o 
LED'ai), tai jis kainuoja 24390 Eu. Nori susikomplektuoti maždaug lygios 
komplektacijos Octavia (čia, aišku, klausimas, ar viso to reikia), ta 
imi aukščiausią Style komplektaciją, 1.6D universalą su mechanine - 
20634 Eu. Tada reikia pridėti biksenon + LED priekyje - 1161 Eu, Front 
Assist - 297 Eu, Lane Assist - 384 Eu, automatinį ilgųjų šviesų 
perjungimą - 193 Eu, LED galiniai žibintai 135 Eu, šildomą priekinį 
stiklą - 198 Eu, borto kompiuterį spalvotą 89 Eu, Optinę parkavimo 
sistemą (tiesą, pas Škodą Style jau bus akustinė) - 263 Eu, tinklinę 
bagažinės skyriaus pervarą - 45 Eu, 17" ratlankius (vietoje 16") - 267 
Eu, vairą su mygtukais - 130 Eu. Iš viso gaunasi 23796 Eu.
Priedo Avensyje bus 8" spalvotas ekranas, o Octavijoje 6.5", kelio 
ženklų atpažinimo sistema, kuri yra jau baziniame Avensio modelyje, 
Octavia irgi yra kaip papildoma. Dar Octavijoje yra dvigubas bagažinės 
dangtis kaip opcija, o Avensyje kažkas panašaus yra standarte.
Jeigu nori pridėti pigesnę navigaciją, dabar Avensyje reikia primokėti 
390 Eu, o Octavijoje 501 Eu, jeigu brangesnę - Avensyje 920 Eu, 
Octavijoje 1616 Eu (kiek iPhone'ų išeina?). Ir Avensio Active Plus 
salono apdaila iš pirmo žvilgsnio geresnė nei Octavia Style. Metalic 
dažai Octavijoje 410, Avensyje 460. Octavijos tik ilgesnė garantija - 4 
metai arba 120000km, Avensio 3 metai arba 100000km. Norint metus 
garantijos pridėti Avensiui - 404 Eu.


2016-03-28 20:33, Dainiushas rašė:
> nu xz, man rodo dyzelis nuo 22k. tikrai octavia tiek kainuoja?
>
> On 3/28/2016 6:17 PM, RaR wrote:
>> Galvojau pirkti Octaviją, pasidomėjau Toyotomis, tai Avensio dyzelio
>> kaina šiuo metu su panašia įranga panaši kaip Octavijos, o benzininis
>> net juntamai pigesnis. Man, kaip paprastam ir ramiai važinėjančiam
>> žmogui, Octavijos privalumai būtu mažesni gabaritai bet didesnė bagažinė
>> ir kiek mažesnės analogiškų variklių sąnaudos (bent jau deklaruojamos),
>> na ir kiek geresnė dinamika dėl mažesnio auto svorio. Avensio privalumai
>> - aukštesnė klasė, kiek suprantu, geresnė garso izoliacija ir
>> minkštesnis važiavimas. Na, ir Avensio salonas atrodo kokybiškesnis,
>> nors ir mažiau visokių "simply clever", kurie, tikriausiai, palaipsniui
>> pavirstų įvairių šiukšlių kaupimosi vietomis.
>> Vardan saugumo, nors naktimis važinėju ir nedaug, neimčiau su paprastais
>> halogenais, tai Avensis nuo active plius eina su naujomis LED šviesomis,
>> o octavijos alternatyva būtų biksenonai kaip papildoma įranga.
>> Pardavėjai giria tuos LED'us - ar jie iš tikrųjų juntamai geriau šviečia
>> už biksenonus?
>> Kaip tie Avensio varikliai - dyzeliai dabar eina iš BMW, o benzininiai
>> pigesni kažkur 3k, bet juntamai kuro daugiau rytų. Kažin, skaičiuojant
>> kuro sąnaudas, likutinę vertę ir riziką kad daugiau pavažinėjus trumpais
>> atstumais kils problemų su tuo DPF, be to benzininiuose daugiau arklių,
>> gal geriau benzinas? Nors psichologiškai su sąnaudomis būtų sunku
>> susitaikyti po dyzelio.
>> Kaip tie Toyotos benzininiai ir dyzeliniai (BMW) varikliai lyginant su
>> VAG'o? Kiek suprantu, Avensių parduodama ne itin daug, o greitai jų
>> gamybą gali visai nutraukti, ar tai paveiktų jų likutinę vertę lyginant
>> su octavijomis, kurių pilna ant kiekvieno kampo?
>> Kaip garantinio - pogarantinio aptarnavimo išlaidos lyginant Toyotą ir
>> Škodą - Toyotos didesnės?
>