Su nuolaida X-trail 1.6 benzas Visia 20k, Acenta 22k, Tekna 26k. Tekna jau turi visus varpelius, bet dėliojau Acenta + vieną varpelių komplektą (+ Vision 1.5k arba Technology 1.8k). Octavijai Style vieną iš tų paketų dasirinkti iš atskirų varnelių gaunasi 2.5 - 3k. Na, Octavia šiuo atveju gaunasi vis vien pigesnė 1.5 - 1.8k. Čia imant viską su šiandien siūlomomis nuolaidomis. Octavijai jos kiek mažesnės nei X-trail, o Avensio kai kurioms komplektacijoms nuolaidos ir 4k, net pigiausioms >2k. 2016-03-31 12:21, Dainiushas rašė: > aš tik nesuprantu kur jūs randat Xtrail'us už Octavios kainą :). Nes > oficialiai Xtrail'as prasideda nuo 22k, už tiek Škoda, benzininė, jau > bus su varpeliais. Normalus gi Xtrail'as žiū ir 30k gausis. > Avensis tai bbž, bet 1.8 atmosferikas šiuolaikinių variklių kontekste > tai gal biskį nx. > > On 3/31/2016 12:13 PM, RaR wrote: >> Pravažiavau ir su Octavia 1.4TSI DSG. Tai važiuot visai nieko, galbūt >> kad įpratęs prie panašios. Kelią jauti, bet žymiau minkščiau nei su >> sena, vairavimas gana malonus, patinka Octavia ir X-trail mažesnis >> vairas už Avensio (bent taip pasirodė). Kuro sąnaudos vidutinės buvo 6.3 >> - jeigu imti domėn kad su Škoda kiek daugiau mieste sukau ir kiek >> smagiau maigiau gazą, tai srebia beveik tiek kiek Avensis 2l dyzelis >> manual. Na bet salonas, įranga turint omeny dabartines Avensio akcijines >> kainas - tai labai toli iki Avensio, šiuo atžvilgiu Octavia, matyt, >> pralaimi ir X-trail. Netgi sudėjus visus pribambasus į Škodą, vis tiek >> Avensio sėdynės patogesnės, patogiau reguliuojasi, o ir vietos daugiau. >> O už tokią kainą, kurią skaičiavome dyzeliui, benzininį Avensį gali >> paimti aukščiausios komplektacijos su odinėmis sėdynėmis (tiesa, dėl >> medžiagų kokybės jos ne tiek būtų ir svarbu kiek Škodai), panoraminiu >> stoglangiu, gamykline navigacija ir pan. Dėl tų bagažinės litrų irgi dar >> klausimas - Avensio ilgesnė ir lygi su kraštu, užtat nemažos dėžės po >> dangčiu, bėdai esant galima ir tą dangtį bei dėžės išimti. Škodos kiek >> gilesnė iki dangčio, bet po juo ten tik atsarginis ratas (tiesa, >> Avensyje jo nėra). Jeigu sąžiningai vertinti Superb ir Avensio >> bagažines, irgi vargu ar ten yra tas 100l+ skirtumas. Manau, kad Toyota, >> mažiau stengiasi "išlaužti" tuos parametrus. Bet kadangi Toyota >> neapsimoka dyzelio imti vien dėl kainų skirtumo, įdomu pabandyti kiek >> srebia ir kaip važiuoja tas 1.8l dar neturbininis variklis. >> >> Bet pas toyota tos akcijinės kainos šiandien oficialiai baigiasi ir >> kadangi taip skubiai apsispręsti ir susisukti jau nebespėsime (X-trail >> irgi 10% iki šiandien), reikės žiūrėti kas kokias kainas siūlys po to. >> >> Dėl dyzelio, bijau, kad dažnai bus ir po tuos 2-5 km, nors gal ir ne >> kiekvieną dieną, kas kokių porą savaičių 70+km arba 300km į vieną pusę >> ir atgal, tik vasarą mieste beveik ne ir po 1-2 keliones po keletą kkm. >> >> >> 2016-03-30 19:20, Dainiushas rašė: >>> nu jei ne po 2km važiuoji ir dar į užmiestį iššoki tai nieko baisaus su >>> tuo DPF nebus. >>> Senutėj TDI turbūt jautėsi, nes ant visai mažų apsukų ji labai nevalino, >>> tai paskui kai turba užsipučia jau atrodo kad pzdc valit. Pas avensį bus >>> tolygiau. >>> >>> Ai, šian važiavau su Talisman'u. Nu visai neblogai, ganėtinai tylu, >>> vairuojasi normaliai, sėdėt tikrai patogu. 96kW normaliam važinėjimui >>> tikrai pakanka, kuro sąnaudos - juokingos. >>> >>> >>> On 2016.03.30 14:53, RaR wrote: >>>> Pravažiavau is su Avensiu 2.0 dyzeliu, ir su X-trail 1.6 benzu (naujas, >>>> turbininis). >>>> Avensis - minkštai važiuoja, bet man gal per minkštai, įpratęs daugiau >>>> jausti mašiną. Be to nėra to traukimo pojūčio nuo mažų apsukų, (gal čia >>>> labai subjektyvu, bet mano senutėje TDI tai labiau jautėsi). Kuro >>>> pagrinde užmiestyje (bet ne automagistralėje) man ėmė netoli 6l >>>> (deklaruota mišriu ~4.5). Nusprendžiau, kad 1.6 dyzelis į kurį >>>> dairiausi >>>> (jo neturėjo pabandymui) šitai mašinai tikrai bus per silpnas ir >>>> reikėtų >>>> galvoti nebent apie benzą. Tuo labiau kad ir pardavėjas aiškino, kad >>>> nuvažiuojant ~20k per metus gali DPF užsikišti, be to dar dyzelis daug >>>> brangesnis. Pardavėjas sako, kad 80% jų parduodamų mašinų - benzai. >>>> Nissan'o pardavėjas pasakius planuojamą pravažiuoti kilometražą iš >>>> karto >>>> atkabėjo nuo dyzelio. Nors mašina kietesnė ir gal kiek prasčiau salonas >>>> padarytas, bet man su juo važiuoti buvo smagiau. Nors ypatingos >>>> dinamikos nebuvo, bet nesijautė kad ant nedidelių apsukų trauktų >>>> silpniau nei Avensio 2l dyzelis. Kokiomis pats sąnaudomis važiavau >>>> nepažiūrėjau bet vidutinės rodė 7.9, kai pas Avensį 6.1. Įtariu, kad >>>> bandydami ir su ta ir su ta važinėjo panašiu režimu. Nissan pardavėjas >>>> sakė, kad jie dyzelių ir benzų parduoda maždaug vienodai. >>>> Ta start-stop sistema dyzeliui pas mus, įtariu, daugiau kainuoja nei >>>> sutaupo, čia nebent kokiam didmiestyje daug važinėtum. Keista, kad ji >>>> veikia nei esant šaltam varikliui - reikėtų pastoviai specialiai >>>> išjunginėti. >>>> Ar iš tikrųjų tie DPF filtrai taip dažnai užsikiša, kaip visi gąsdina? >>>> Šiaip nuvažiuodavau netoli 30k per metus, dabar planuoju mažiau, bet >>>> kas >>>> žino ar nesugalvosim persikelti kur į užmiestį. Be to, bendro >>>> važinėjimo >>>> mieste bus mažiau nei trasoje, tik tiek kad trumpais atstumais. >>>> Avensiui >>>> gal dyzelį reikėtų išbraukti, bet kai kuriuose modeliuose tas dyzelis >>>> vis dar atrodytų neblogas pasirinkimas. >>>> >>>> >>>> 2016-03-29 14:36, no rašė: >>>>> Man x-traile viskas labai patinka, išskyrus garso izoliaciją. Na bet >>>>> čia >>>>> visi japonai turi šitą bėdą. >>>>> >>>>> On 2016-03-29 14:30, RaR wrote: >>>>>> Taip, tas nežymus kuro ekonomijos skirtumas nereikšmingas lyginant su >>>>>> viskuo kitu. Dar pažiūrėjau Nissan X-trail galima už panašiai su >>>>>> panašia >>>>>> įranga paimti su 1.5dci. Visus kriterijus kaip ir tenkintų, priedo >>>>>> imponuoja kad aukštesnis, su daug didesne provėža. Kokie apie juos - >>>>>> variklius ir auto apskritai atsiliepimai? >>>> >>> >> >