Tema: Re: Gal kas gali paporint apie naujus Avensis
Autorius: RaR
Data: 2016-03-31 13:25:23
Su nuolaida X-trail 1.6 benzas Visia 20k, Acenta 22k, Tekna 26k. Tekna 
jau turi visus varpelius, bet dėliojau Acenta + vieną varpelių komplektą 
(+ Vision 1.5k arba Technology 1.8k). Octavijai Style vieną iš tų paketų 
dasirinkti iš atskirų varnelių gaunasi 2.5 - 3k. Na, Octavia šiuo atveju 
gaunasi vis vien pigesnė 1.5 - 1.8k. Čia imant viską su šiandien 
siūlomomis nuolaidomis. Octavijai jos kiek mažesnės nei X-trail, o 
Avensio kai kurioms komplektacijoms nuolaidos ir 4k, net pigiausioms >2k.

2016-03-31 12:21, Dainiushas rašė:
> aš tik nesuprantu kur jūs randat Xtrail'us už Octavios kainą :). Nes
> oficialiai Xtrail'as prasideda nuo 22k, už tiek Škoda, benzininė, jau
> bus su varpeliais. Normalus gi Xtrail'as žiū ir 30k gausis.
> Avensis tai bbž, bet 1.8 atmosferikas šiuolaikinių variklių kontekste
> tai gal biskį nx.
>
> On 3/31/2016 12:13 PM, RaR wrote:
>> Pravažiavau ir su Octavia 1.4TSI DSG. Tai važiuot visai nieko, galbūt
>> kad įpratęs prie panašios. Kelią jauti, bet žymiau minkščiau nei su
>> sena, vairavimas gana malonus, patinka Octavia ir X-trail mažesnis
>> vairas už Avensio (bent taip pasirodė). Kuro sąnaudos vidutinės buvo 6.3
>> - jeigu imti domėn kad su Škoda kiek daugiau mieste sukau ir kiek
>> smagiau maigiau gazą, tai srebia beveik tiek kiek Avensis 2l dyzelis
>> manual. Na bet salonas, įranga turint omeny dabartines Avensio akcijines
>> kainas - tai labai toli iki Avensio, šiuo atžvilgiu Octavia, matyt,
>> pralaimi ir X-trail. Netgi sudėjus visus pribambasus į Škodą, vis tiek
>> Avensio sėdynės patogesnės, patogiau reguliuojasi, o ir vietos daugiau.
>> O už tokią kainą, kurią skaičiavome dyzeliui, benzininį Avensį gali
>> paimti aukščiausios komplektacijos su odinėmis sėdynėmis (tiesa, dėl
>> medžiagų kokybės jos ne tiek būtų ir svarbu kiek Škodai), panoraminiu
>> stoglangiu, gamykline navigacija ir pan. Dėl tų bagažinės litrų irgi dar
>> klausimas - Avensio ilgesnė ir lygi su kraštu, užtat nemažos dėžės po
>> dangčiu, bėdai esant galima ir tą dangtį bei dėžės išimti. Škodos kiek
>> gilesnė iki dangčio, bet po juo ten tik atsarginis ratas (tiesa,
>> Avensyje jo nėra). Jeigu sąžiningai vertinti Superb ir Avensio
>> bagažines, irgi vargu ar ten yra tas 100l+ skirtumas. Manau, kad Toyota,
>> mažiau stengiasi "išlaužti" tuos parametrus. Bet kadangi Toyota
>> neapsimoka dyzelio imti vien dėl kainų skirtumo, įdomu pabandyti kiek
>> srebia ir kaip važiuoja tas 1.8l dar neturbininis variklis.
>>
>> Bet pas toyota tos akcijinės kainos šiandien oficialiai baigiasi ir
>> kadangi taip skubiai apsispręsti ir susisukti jau nebespėsime (X-trail
>> irgi 10% iki šiandien), reikės žiūrėti kas kokias kainas siūlys po to.
>>
>> Dėl dyzelio, bijau, kad dažnai bus ir po tuos 2-5 km, nors gal ir ne
>> kiekvieną dieną, kas kokių porą savaičių 70+km arba 300km į vieną pusę
>> ir atgal, tik vasarą mieste beveik ne ir po 1-2 keliones po keletą kkm.
>>
>>
>> 2016-03-30 19:20, Dainiushas rašė:
>>> nu jei ne po 2km važiuoji ir dar į užmiestį iššoki tai nieko baisaus su
>>> tuo DPF nebus.
>>> Senutėj TDI turbūt jautėsi, nes ant visai mažų apsukų ji labai nevalino,
>>> tai paskui kai turba užsipučia jau atrodo kad pzdc valit. Pas avensį bus
>>> tolygiau.
>>>
>>> Ai, šian važiavau su Talisman'u. Nu visai neblogai, ganėtinai tylu,
>>> vairuojasi normaliai, sėdėt tikrai patogu. 96kW normaliam važinėjimui
>>> tikrai pakanka, kuro sąnaudos - juokingos.
>>>
>>>
>>> On 2016.03.30 14:53, RaR wrote:
>>>> Pravažiavau is su Avensiu 2.0 dyzeliu, ir su X-trail 1.6 benzu (naujas,
>>>> turbininis).
>>>> Avensis - minkštai važiuoja, bet man gal per minkštai, įpratęs daugiau
>>>> jausti mašiną. Be to nėra to traukimo pojūčio nuo mažų apsukų, (gal čia
>>>> labai subjektyvu, bet mano senutėje TDI tai labiau jautėsi). Kuro
>>>> pagrinde užmiestyje (bet ne automagistralėje) man ėmė netoli 6l
>>>> (deklaruota mišriu ~4.5). Nusprendžiau, kad 1.6 dyzelis į kurį
>>>> dairiausi
>>>> (jo neturėjo pabandymui) šitai mašinai tikrai bus per silpnas ir
>>>> reikėtų
>>>> galvoti nebent apie benzą. Tuo labiau kad ir pardavėjas aiškino, kad
>>>> nuvažiuojant ~20k per metus gali DPF užsikišti, be to dar dyzelis daug
>>>> brangesnis. Pardavėjas sako, kad 80% jų parduodamų mašinų - benzai.
>>>> Nissan'o pardavėjas pasakius planuojamą pravažiuoti kilometražą iš
>>>> karto
>>>> atkabėjo nuo dyzelio. Nors mašina kietesnė ir gal kiek prasčiau salonas
>>>> padarytas, bet man su juo važiuoti buvo smagiau. Nors ypatingos
>>>> dinamikos nebuvo, bet nesijautė kad ant nedidelių apsukų trauktų
>>>> silpniau nei Avensio 2l dyzelis. Kokiomis pats sąnaudomis važiavau
>>>> nepažiūrėjau bet vidutinės rodė 7.9, kai pas Avensį 6.1. Įtariu, kad
>>>> bandydami ir su ta ir su ta važinėjo panašiu režimu. Nissan pardavėjas
>>>> sakė, kad jie dyzelių ir benzų parduoda maždaug vienodai.
>>>> Ta start-stop sistema dyzeliui pas mus, įtariu, daugiau kainuoja nei
>>>> sutaupo, čia nebent kokiam didmiestyje daug važinėtum. Keista, kad ji
>>>> veikia nei esant šaltam varikliui - reikėtų pastoviai specialiai
>>>> išjunginėti.
>>>> Ar iš tikrųjų tie DPF filtrai taip dažnai užsikiša, kaip visi gąsdina?
>>>> Šiaip nuvažiuodavau netoli 30k per metus, dabar planuoju mažiau, bet
>>>> kas
>>>> žino ar nesugalvosim persikelti kur į užmiestį. Be to, bendro
>>>> važinėjimo
>>>> mieste bus mažiau nei trasoje, tik tiek kad trumpais atstumais.
>>>> Avensiui
>>>> gal dyzelį reikėtų išbraukti, bet kai kuriuose modeliuose tas dyzelis
>>>> vis dar atrodytų neblogas pasirinkimas.
>>>>
>>>>
>>>> 2016-03-29 14:36, no rašė:
>>>>> Man x-traile viskas labai patinka, išskyrus garso izoliaciją. Na bet
>>>>> čia
>>>>> visi japonai turi šitą bėdą.
>>>>>
>>>>> On 2016-03-29 14:30, RaR wrote:
>>>>>> Taip, tas nežymus kuro ekonomijos skirtumas nereikšmingas lyginant su
>>>>>> viskuo kitu. Dar pažiūrėjau Nissan X-trail galima už panašiai su
>>>>>> panašia
>>>>>> įranga paimti su 1.5dci. Visus kriterijus kaip ir tenkintų, priedo
>>>>>> imponuoja kad aukštesnis, su daug didesne provėža. Kokie apie juos -
>>>>>> variklius ir auto apskritai atsiliepimai?
>>>>
>>>
>>
>