Tema: Re: Ispjautas DPF ir reikalinga ekspertize
Autorius: Zhiniukas
Data: 2016-03-30 08:56:25
Nespaudžiant tapkes dpf nesikemša. Kemšasi nuo trumu važiavimo atstumu, kai 
jis redgeneruotis nepradeda ar nespeja. mano škodos dpf sekmingai stovint 
kamštyje pabaigia regeneracija, jei ji prasidejo. Kad prasidetu reikia 
pralekt bent ant 60 km/h penkias minutes. Ir kuro daugiau nei ketvirtis bake 
turi buti.

Greiciau dpf užsikemša nuo problemu variklyje ar nuo kiauru oro padavimo 
žarnu už turbos.

<pauliuszil@hotmail.com> wrote in message 
news:nde24a$8is$1@trimpas.omnitel.net...
> Nezinantiems pasiskaitykit: http://www.turbinuservisas.lt/
> viskas prasideda nuo dpf , o jis uzsikist gali ir naujas po 20000 km jei 
> mieste nespaudziant tapkes vazinesi...
>
>
> "Paulius Zaleckas"  wrote in message 
> news:nde0ss$7m5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> On 03/29/2016 03:41 PM, System wrote:
>> 2. Ispjautas DPF ir EGR'as isimtas, savininkas ta jau man pries tai
>> sakes buvo, zinojau, bet nezinojau, kad nuo 2013 metu jie privalo buti
>> ir be ju nepraleidzia TA. Klausimas, kiek galetu kainuoti i VW Caddy
>> 2010 sudeti tas trukstamas dalis, kad TA neprisipistu?
>
> Tikrai ne ekspertas as, bet srote brangiai DPF neturetu kainuot. Bet yra
> kitas dalykas - ji ispjove ne siaip sau. Reiskia su varikliu jau yra
> problemu ir is jo gaunasi daug suodziu, kurie tiesiog tau ta "nauja" DPF
> gan greitai uzkis vel.