bent teoriskai coman reilas gerokai paprastesnis nei mechaninis (vat kada paklausiu dizelistu apie juos daugiau), manau jei normalus filtras, jam nieko neturetu blogo atsitikti, cia ne mechaninis ipurskimas, kur stovi bent keli mechaniniai siurbliai, stumokliai kurie tepami dizeliu- ipilk i masina su mechaniniu siurbliu vandens ar benzo vietoj dizelio ir prasuk prievarta- pvz ''nesiveda, reik pratampyt'' ir siurbliui bus kaput. tas pat tik per ilgesni laika vartojant kura su vandens priemaisom ar blogom tepimo savybem, pvz ziema skiedziant vasarini dizeli benzinu. O tvarkant normaliai, dedant nauja siurbli, perkant naujus purkstukus mechanine sistema manau nebus pigesne- vien naujas bosh siurblys ford tranzitui maciau 12 000 lt kainuoja. -- vyt/ /e 36 318 tds caravan. "wcx" <wc511@delfi.lt> wrote in message news:op.uw66thtwbufu7n@computer... > common rail'as > purkstukus keisi > >> Sveiki, >> >> ar lepus CRDi varikliai dyzeliui is "rusyno"? >> Kokie butu laukiami negalavimai ji vartojant? >> >> Dekingai! T. >> >> > > > -- > Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/