Aciu uz mintis.. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:h3tmif$m9h$1@trimpas.omnitel.net... > bent teoriskai coman reilas gerokai paprastesnis nei mechaninis (vat kada > paklausiu dizelistu apie juos daugiau), manau jei normalus filtras, jam > nieko neturetu blogo atsitikti, cia ne mechaninis ipurskimas, kur stovi > bent keli mechaniniai siurbliai, stumokliai kurie tepami dizeliu- ipilk i > masina su mechaniniu siurbliu vandens ar benzo vietoj dizelio ir prasuk > prievarta- pvz ''nesiveda, reik pratampyt'' ir siurbliui bus kaput. tas > pat tik per ilgesni laika vartojant kura su vandens priemaisom ar blogom > tepimo savybem, pvz ziema skiedziant vasarini dizeli benzinu. > O tvarkant normaliai, dedant nauja siurbli, perkant naujus purkstukus > mechanine sistema manau nebus pigesne- vien naujas bosh siurblys ford > tranzitui maciau 12 000 lt kainuoja. > > -- > vyt/ /e 36 318 tds caravan. > > > "wcx" <wc511@delfi.lt> wrote in message news:op.uw66thtwbufu7n@computer... >> common rail'as >> purkstukus keisi >> >>> Sveiki, >>> >>> ar lepus CRDi varikliai dyzeliui is "rusyno"? >>> Kokie butu laukiami negalavimai ji vartojant? >>> >>> Dekingai! T. >>> >>> >> >> >> -- >> Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/mail/ > >