Užklausiau Lietuvos Draudimo kaip ten yra su tuo brangesniu draudimu, atsakė: „Lietuvos draudimas“ nelaiko rizikos padidėjimu važinėjimo užsienyje. Rizikos padidėjimu laikomas važiavimas tose šalyse,kur eismas vyksta kairiąja kelio puse. Turime pagrindo teigti, kad pagrįstai reikalaujame atskleisti šią informaciją, kad būtų pilnai užtikrinti ne tik nukentėjusiojo trečiojo asmens, bet ir transporto priemonės valdytojo interesai. Kažką trina apie informacijos atskleidimo pagrįstumą, bet nerašo kad nemokės išmokų ar reikalaus kažkokios kompensacijos. Ir kokie čia tie transporto priemonės valdytojo interesai draudžiantis CAD? Jeigu jie pagrįstai reikalauja atskleisti informaciją, tai gal aš galiu pagrįstai jos neatskleisti, nes tai neatitinka mano interesų? Išmokas pagal įstatymus ir teismo sprendimus turės mokėti visiems, nesvarbu kurioje ES šalyje bus autoįvykis, bet atskleidusiems informaciją kad važiuosi į šalį su kairiapusiu eismu, draudimą pabrangins šešis kartus. 2016-05-20 12:16, RaR rašė: > Buvau suplanavęs su šeima liepą pasivažinėti po Angliją-Škotiją. Bet kai > pažiūrėjau preliminarias vairuotojų civilinės atsakomybės draudimo > kainas, tai jos siekia netoli 600 Eu. Gal yra kažkokių pigesnių būdų > atskirai apsidrausti tik tam laikotarpiui, kuriam važiuosi, o VCAD > pirkti paprastą? O gal išvis neverta bandyti ten važiuoti neturint > patirties, nes anot pasakojimų žmonės su milijoniniais kilometražais ant > pečių dažnai jau pirmame įvažiavime į žiedą patiria incidentus. Tuomet > reikės skristi, vietoje bus kas pavežioja, bet vis tiek bus mažiau > laisvės ir ne tiek daug pamatysi. O jei vietoje išsinuomoji auto, yra > ten kažkokių apribojimų ar papildomų mokesčių, jeigu neturi patirties > važiuojant kaire kelio puse (ir, tiesą sakant, kaip nustatoma, kad > neturi patirties - kad teisės ne vietinės)?