Tema: Re: 2004 VW T5 2,5TDI vairo stiprintuvo gedimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-16 15:34:51
net neįsivaizduoju kiek ten jų yra :). Bet turbūt reiktų pradėt nuo tos 
kur lauke.

On 6/16/2016 3:31 PM, Linelis wrote:
> Kalbi apie kryžmę salone ar variklio skyriuje?
>
> "Dainiushas"  wrote in message news:nju5n1$jc5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> tai gal pradžiai kryžmę WDku gal ir susitaisys viskas :)
>
> On 6/16/2016 2:53 PM, Linelis wrote:
>> tai kaip patikrinti ar siurblys ar kolonkė?
>>
>> kryžmę patikrinsim
>>
>>
>> "Dainiushas"  wrote in message news:nju3p4$i5u$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> nebus banaliai kryžmė užrūdijus, o stiprintuvas ten viskas OK?
>>
>> On 6/16/2016 2:27 PM, Linelis wrote:
>>> mašina stovi apardyta-nevažiuojanti, kol viskas susitvarkys, norisi
>>> išgaudyti kuo daugiau gedimų ir sutvarkyti.
>>>
>>> "Kesha"  wrote in message news:nju1pi$gt5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>> Labas
>>>> Mašina stovėjo apie metus laiko nejudinta
>>>> užsikūrėm, vairas sunkiai sukiojasi, toks vaizdas kad stipriakas
>>>> neveikia.
>>>> pagazavus kažkiek palengvėja, bet atsiranda žviegimo garsas
>>>> skysčio norma, neburbuliuoja, bet matosi kad intensyviai vyksta
>>>> cirkuliacija per grįžtamą varo dideliu srautu skystis bakelyje.
>>>> padirbus varikliui gal kokia 10-15min stipriai užkaito skystis
>>>> sistemoje, vamzeliai šlangos radiatoriukas.
>>>>
>>>> Kokios mintys? Klausiu nuo ko pradėt, nes labai gaidiškas priėjimas
>>>> išimti siurblį, gal yra būdų diagnozuoti tikslią priežastį-gedimą, kad
>>>> be reikalo neardyti.
>>>> dėkui
>>>>
>>>> ---
>>>> Linelis
>>>
>>> Greičiau ne siurblys kaltas, o patarimas toks pats - varyk pas specus,
>>> tuo užsiimančius, nes jei tiek stovėjo, tai gali būt ir veleno
>>> parūdyjimai ir pan.
>>
>