Tema: Re: 2004 VW T5 2,5TDI vairo stiprintuvo gedimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-06-16 20:01:15
ai dar galima priekį pakelt ir pažiūrėt kaip tada, turi būt visiški 
lengvai. Jei kryžmė - nebus

On 2016.06.16 16:36, tranzoo wrote:
> ar nebus ten lhm pripilta?
>
> vienzo - jei skystis raudonas - blogai siurpliui.
> jei zalias - cia du variantai - jei lhm - blogai siurbliui, jei tas kas
> priklauso - viskas gerai, ir slieku reik ieskot kitur.
>
> bet pradek nuo dainiusho patarimo - kryzmes, tada ratu atramos, ir tik
> tada kolonke.
>
> --
> T
>
>
> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message
> news:njtumk$ee9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Labas
>> Mašina stovėjo apie metus laiko nejudinta
>> užsikūrėm, vairas sunkiai sukiojasi, toks vaizdas kad stipriakas
>> neveikia.
>> pagazavus kažkiek palengvėja, bet atsiranda žviegimo garsas
>> skysčio norma, neburbuliuoja, bet matosi kad intensyviai vyksta
>> cirkuliacija per grįžtamą varo dideliu srautu skystis bakelyje.
>> padirbus varikliui gal kokia 10-15min stipriai užkaito skystis
>> sistemoje, vamzeliai šlangos radiatoriukas.
>>
>> Kokios mintys? Klausiu nuo ko pradėt, nes labai gaidiškas priėjimas
>> išimti siurblį, gal yra būdų diagnozuoti tikslią priežastį-gedimą, kad
>> be reikalo neardyti.
>> dėkui
>>
>> ---
>> Linelis
>