Su pirmu xtrailu (t30) nuo pereitų metų spalio nuvažiavau ~25kkm. Maniškis vieno savinyko, parvažiavęs savo eiga iš vokietijos, nieko nedarita. Tai pusmečio užteko pusei priekinės pakabos nulaužt ir kažkokioms gumom gale. Mašina mandra, priekinės pakabos svirtys aliumininės, šarnyras nenusijama, keičiasi visas mazgas. Kainuoja ~1/30 auto kainos. Vakar pamaklinėjau Aukštaitijos NP, tai įtariu jau reiks ir kitą pusę priekinės pakabos keist :))) Tai net ir nežinau, ar tiesiog baigiu damušt kad vokiečio buvo nedamušta ir paremontavus paskui jau pakaba laikys, ar tiek ji ir telaiko. "Night" wrote in message news:nlvr35$pfn$1@trimpas.omnitel.net... Giminaitis vienas teiraujasi pagalbos, ka pasirinkti uz panasia suma, kad butu maziausia tikimybe gauti dapista lupena. Labai susikoncentraves i 4x4, nors mano akim ziurint jam nelabai to reikia. Bet kadangi tenka downgreidintis is F10 535 tai manau, kad tuo "dzipiskumu" bando kompensuoti dvasios tustuma motyvuodmas tuo, kad "i medziokle bus patogiau", nors ir su bnv puikiai visur nuvaziuodavo :) Kalba apie benza (bus dujinamas) arba dyzeli, mechanika greiciausiai. Anyway, ziuri i x-trail'a - ar didelis blogis? I ka dar ziureti jei uzsispirs i 4wd? Foresteri koki? Ar atkalbineti nuo 4wd ir jei taip - kuo motyvuoti?