nezinau kam kokie poreikiai ir jausmai perkant tas shalahambras, bet ka zinau is savu rato tai buta tokie gedimai: spyneles stringa, panele tarska barska, pavaru deze nuo vaziavimo stiliaus jei sugenda megsta sprogti ir brangiai perkama. smagraciai su sankabos puse velnio, kaip ir visu vagenu, va isminamas guolis tai bjaurus sugalvotas. turbinos buna labiau suvargusios nei kokiu pasaciu, nes masina reikalaja daugiau grezimo. labai daznai sutinku netraukianciu modeliu. visos netraukos prasideda del vakumo slangeliu bei soleinoidu devejimosi. vaziuokle is saves kantri, na bet amortikai priekyje tai tragedija. galinius jei perkrauna dar pakeisti yra sansu. priekiniai keiciami labai daznai tik bulgarkes pagalba, nes ant atsukimo verzliu nuolat bega lietaus vanduo ir uzpuna iki negaliu. dar toks pastebejimas, kad i sitos kartos sharanus komplektavo puse zingsnio atsilikusia elektronika. t.y. tokiu antikvariniu variklio kompu ten randu, kur audi jau 97 atsisake naudoti. ai, dar is elektros navarotu, tai nuosatabioji saugikline gali brangiai apie save priminti. ten sudeta netik saugikline, bet i komforto blokas tame kamputyje po vairuotojo kaire koja. neretai nesiremontuoja sitas mazgas. Kurmis "Satrapas" <rudigeris@takas.lt> wrote in message news:nm2b60$p20$1@trimpas.omnitel.net... > SharanGalHambra nuo 2000, TDI > I ka atkreipti demesi perkant? vibracijos,duminimas, kas plika akim butu > matoma,jauciama? > Ten kazkokie pumpaduzai man nieko nesako. > Koki resursa paprastai atlaiko tie varikliai? > Jaigu nuperkant su ~300k.km(galbut neatsuktais) realu dar koki 60-80k.km > nuvaziuoti be dideliu investiciju? > Kas ten dar,plaukiojancios sankabos? > Butu perkama tik kelionems su seima.Jokiu malimusi po miesta. > >