Linijų paišytojai nieko neuždarė iš šalutinės - esant dvigubai juostai iš punktyrinės pusės ją gali kirsti nieko nepažeisdamas. > realybej ten nera kam nusitrinti, nera ten nei istisiniu nei dar kokiu > privilegiju, isskyrus smailu kampa ir greita ivaziavima i sankryza is > salutinio, kuriame beje, dvi juostos. liniju paisytojas beje nubreze > istisine ir uzdare viena juosta. bet cia px :) > kabo zenklas - salutinis kelias, duoti kelia. bet kazkam kyla klausimu, > skaiciuoja linijas ant kelio, lyg tai kazka keicia. > > On 2016.08.10 15:15, Zhiniukas wrote: >> Kad užsnigus, ar linijom "netyčia" nusitrynus (kas Kaune dažnai >> nutinka), būtų kuom vadovautis. :) >> >> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >> news:nof5oe$58d$1@trimpas.omnitel.net... >>> ir tu 'uzdarytum' antra juosta salutiniam kelyje. ir 149% irgi >>> pritari, kad pripaisytos linijos panaikina KET zenklu galiojima? >>> klausimas islieka - kam tas zenklas ten tada reikalingas? >>> >>> On 2016.08.10 14:59, Lapinas wrote: >>>> Tikrai taip. Sutinku visais 146%. >>>> Tik sūkos taupo, nes nusitrins. Dėl 1 kodeko per daug išlaidų. >>>> >>>> "Vytenis P." <pasto@klausti.jei.reikia> wrote in message >>>> news:nof3uu$411$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> O nebūtų kelininkai patingėję papaišyt kelis metrus linijos ir viskas >>>>> būtų aišku, kaip ant delno: >>>>> >>>>> >>>>> "jtdm" <"[]"@[].[]> wrote in message >>>>> news:nof2ql$373$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> blogiausia, kad ten be ziopliu dar daug piktybiniu varo. kurie >>>>>> naudojasi >>>>>> savo fizine padetimi sankryzoje ir piktybiskai ignoruoja KET. >>>>> >>>>> >>> >> >