Tai nuo serviso priklauso. Atstovybej buvo daryta apziura auto pries pirkima, anie pasake, kas negerai. Ne uz ilgo nuvarau i TA - neveikia rankinis stabdis (servise to nebuvo pastebeje). Tai uzteko nuvaryt atgal i atstovybe, numest ant stalo raktus/dokumentus ir pasiulyt, kad tas meistras, kuris ziurejo sita auto, "eitu bybius pragyvenimui ciulpt, o ne Lexusus tvarkytu". Liepiau paskambint tada, kai bus uz savo pinigus sutvarke ir pravare TA. Po dienos ar dvieju paskambino, kad galima atsiimt su TA. Moket nereikejo. Istorijos pabaiga. "Laimis" wrote in message news:nohuse$8n0$1@trimpas.omnitel.net... 中国百强 rašė: > gereusei tai duoti servisui kad sutvarkytų viską ir praeitų t.a. patys. > kam tau keliskart važinėt visur ;) Irgi variantas, nors veikiausiai ne ekonominis (nebent servYZas turi vardą ir ant tokios paslaugos pasioptimizavęs). Kaip ne kaip, jiems px, kiek kartų jie važiuos į TA, tuo labiau, kad klientas apmokės kažkieno (presumably meistriuko) darbo (prastovos) valandas. Be to gali laisvai knisti protą, kad tie TA žmurikai vis kabinėjasi prie smulkmenų ir todėl teko važiuoti tris kartus.