bepigu taip sneket, grasinant siuksliu kibiru ir koltu :D "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:noi3fv$aqk$1@trimpas.omnitel.net... > Tai nuo serviso priklauso. Atstovybej buvo daryta apziura auto pries > pirkima, anie pasake, kas negerai. Ne uz ilgo nuvarau i TA - neveikia > rankinis stabdis (servise to nebuvo pastebeje). Tai uzteko nuvaryt atgal i > atstovybe, numest ant stalo raktus/dokumentus ir pasiulyt, kad tas > meistras, kuris ziurejo sita auto, "eitu bybius pragyvenimui ciulpt, o ne > Lexusus tvarkytu". Liepiau paskambint tada, kai bus uz savo pinigus > sutvarke ir pravare TA. Po dienos ar dvieju paskambino, kad galima atsiimt > su TA. Moket nereikejo. Istorijos pabaiga. > > > "Laimis" wrote in message news:nohuse$8n0$1@trimpas.omnitel.net... > > 中国百强 rašė: >> gereusei tai duoti servisui kad sutvarkytų viską ir praeitų t.a. patys. >> kam tau keliskart važinėt visur ;) > > Irgi variantas, nors veikiausiai ne ekonominis (nebent servYZas turi > vardą ir ant tokios paslaugos pasioptimizavęs). Kaip ne kaip, jiems px, > kiek kartų jie važiuos į TA, tuo labiau, kad klientas apmokės kažkieno > (presumably meistriuko) darbo (prastovos) valandas. Be to gali laisvai > knisti protą, kad tie TA žmurikai vis kabinėjasi prie smulkmenų ir todėl > teko važiuoti tris kartus.