reiks pabandyti sita varianta, aciu uz I tema :) "Tomas" parašė naujienų news:nr8d0r$gjh$1@trimpas.omnitel.net... Patrolinom, o dabar pakomentuosiu į temą. Benzininiame variklyje daug visokių su laisva eiga ir pan. problemų kyla dėl užsiteršusio droselio. Tiesa sakant droselio valymas turėtų būti daromas profilaktiškai kartą metuose, tik niekas to nedaro. Taviškiame 15 metų senumo Yarise droselis garantuotai nevalytas nė karto, priaugęs grybų ir dėl to visos bėdos. Taisymas labai paprastas, jei nebijai išsitepti rankų. Droselį reikia išplauti. Reikalingos priemonės - aerozolinis carbcleaneris (nr. 1 pasirinkimas), WD40, skiestas fairy ar bet kas kitas kas bent kažkiek tirpdo riebalus, skudurų ar popierinių rankšluosčių, gal koks senas dantų šepetėlis, atsuktuvų ar replių pagal poreikį ir biškį kantrybės. Subtilybė. Labiausiai riebiu purvu užsineša vidinė droselio pusė, todėl idealu droselio sklendę nuimti nuo variklio ir atlikti kapitalinį plovimą. Ką reikia plauti matysis akivaizdžiai - ten kur juoda, turi likti blizgantis metalas. Jei droselis valdomas elektra - stengtis nepaskandinti elektrinės dalies. Jei nėra galimybių/noro/laiko nuimti sklendę, greičiausiai padės ir valymas nenuėmus nuo variklio. Tereikia numauti oro žarną kuri eina nuo oro filtro (greičiausiai tereiks atsukti viena sąvaržą). Šio varianto trūkumas tas, kad greičiausiai teks užsiimti ginekologija (priėjimas priklausomai nuo variklio gali būti nelabai geras), be to nuėmus žarną matysi švariąją droselio pusę (nešvarioji liks už sklendės). Nuėmus žarną reikia pasukti sklendę, kad ji atsidarytų ir užfiksuoti atidarytoje padėtyje pvz. įkišus ilgesnį atsuktuvą ar pan. Tada panaudodamas valymo priemones pasistengi išvalyti kuo daugiau brudo apie sklendę, pačią sklendę, ypač jos briaunas. Išvalęs surenki viską atgal, kuri varikli ir važiuoji. Sėkmės. "st" wrote in message news:nqtt1v$nlq$1@trimpas.omnitel.net... turiu yaris 1.3 benzas 2001. beda identiska aprasytai cia: http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=31656&highlight=idle+speed tai yra, vaziuoji vaziuoji, sustoji, apsukos normalios, poto krenta, pasipurto kaip dyzelis 10sec, vos ne paziaugcioja, vel pakyla iki aukstesniu ~5-10sec, vel nukrenta, pasitampo ir taip pastoviai. kas sunervino, vaziuoju gal 70, isimetu laisva, kalu ant stabdziu prisistabdytipries zieda iki kokiu 30km/h suku vaira o tas medinis, pasirodo variklis uzgeso/arba prigeso kad nepasuka stiprintuvo. kalu begi, vel uzsikuria, ir ivaziuoju I zieda lengvu vairu. wtf?? dar papildomai, su kiekvienu valytuvo pavalymu, arba langu pakelimu, apsukos irgi pakrenta tam momentui ir pasipurto. generatorius? kondiske ijungta/isjungta nesvarbu. vazineju dazniausiai be kondiskes, su siltu varikliu prie kiekvieno sviesoforo pasikalatoja. klausimas, pas visus taip yarisus? kaip tvarkomas/netvarkomas toks dalykas?