Tema: Re: yaris laisvos apsukos
Autorius: st
Data: 2016-09-14 10:09:14
isvaliau ta sklende, kiek vakare zaidziau, negaliu tvirtai sakyt ar padejo, 
bet bent jau nematau kad kristu maziau 600. pravaliau nenusiemes, atlenkes 
trosa.valiau  kol netepe skuduro. anskciau krisdavo iki 500, paskutines 
padalos ir padrebedavo. nu reik daugiau pavazinet. dar bendradarbis sake 
atnes purskalo oro srauto davikliui pavalyt, dar ta pabandysiu prapust. 
istraukes buvau, tai maciau apnasu ant tu vieluciu.
gal uzteks sito pazaidimo, parasysiu uz poros dienu jei kam idomu bus.

beje, kiek generatoriaus itampa turi buti? 13.85V ant laisvu, 13.70 su 
lempom ir ventiliatorium ant 1 padeties. norma? ne per mazai?



"st"  parašė naujienų news:nr8dj7$h2k$1@trimpas.omnitel.net...

reiks pabandyti sita varianta,
aciu uz I tema :)


"Tomas"  parašė naujienų news:nr8d0r$gjh$1@trimpas.omnitel.net...

Patrolinom, o dabar pakomentuosiu į temą.

Benzininiame variklyje daug visokių su laisva eiga ir pan. problemų kyla dėl
užsiteršusio droselio.
Tiesa sakant droselio valymas turėtų būti daromas profilaktiškai kartą
metuose, tik niekas to nedaro.
Taviškiame 15 metų senumo Yarise droselis garantuotai nevalytas nė karto,
priaugęs grybų ir dėl to visos bėdos.
Taisymas labai paprastas, jei nebijai išsitepti rankų. Droselį reikia
išplauti.

Reikalingos priemonės - aerozolinis carbcleaneris (nr. 1 pasirinkimas),
WD40, skiestas fairy ar bet kas kitas kas bent kažkiek tirpdo riebalus,
skudurų ar popierinių rankšluosčių, gal koks senas dantų šepetėlis,
atsuktuvų ar replių pagal poreikį ir biškį kantrybės.

Subtilybė. Labiausiai riebiu purvu užsineša vidinė droselio pusė, todėl
idealu droselio sklendę nuimti nuo variklio ir atlikti kapitalinį plovimą.
Ką reikia plauti matysis akivaizdžiai - ten kur juoda, turi likti blizgantis
metalas. Jei droselis valdomas elektra - stengtis nepaskandinti elektrinės
dalies.

Jei nėra galimybių/noro/laiko nuimti sklendę, greičiausiai padės ir valymas
nenuėmus nuo variklio. Tereikia numauti oro žarną kuri eina nuo oro filtro
(greičiausiai tereiks atsukti viena sąvaržą). Šio varianto trūkumas tas, kad
greičiausiai teks užsiimti ginekologija (priėjimas priklausomai nuo variklio
gali būti nelabai geras), be to nuėmus žarną matysi švariąją droselio pusę
(nešvarioji liks už sklendės).
Nuėmus žarną reikia pasukti sklendę, kad ji atsidarytų ir užfiksuoti
atidarytoje padėtyje pvz. įkišus ilgesnį atsuktuvą ar pan. Tada panaudodamas
valymo priemones pasistengi išvalyti kuo daugiau brudo apie sklendę, pačią
sklendę, ypač jos briaunas. Išvalęs surenki viską atgal, kuri varikli ir
važiuoji.

Sėkmės.

"st"  wrote in message news:nqtt1v$nlq$1@trimpas.omnitel.net...

turiu yaris 1.3 benzas 2001.
beda identiska aprasytai cia:
http://www.yarisworld.com/forums/showthread.php?t=31656&highlight=idle+speed
tai yra, vaziuoji vaziuoji, sustoji, apsukos normalios, poto krenta,
pasipurto kaip dyzelis 10sec, vos ne paziaugcioja, vel pakyla iki aukstesniu
~5-10sec, vel nukrenta, pasitampo ir taip pastoviai.
kas sunervino, vaziuoju gal 70, isimetu laisva, kalu ant stabdziu
prisistabdytipries zieda iki kokiu 30km/h suku vaira o tas medinis, pasirodo
variklis uzgeso/arba prigeso kad nepasuka stiprintuvo. kalu begi, vel
uzsikuria, ir ivaziuoju I zieda lengvu vairu. wtf??
dar papildomai, su kiekvienu valytuvo pavalymu, arba langu pakelimu, apsukos
irgi pakrenta tam momentui ir pasipurto. generatorius?

kondiske ijungta/isjungta nesvarbu. vazineju dazniausiai be kondiskes, su
siltu varikliu prie kiekvieno sviesoforo pasikalatoja. klausimas, pas visus
taip yarisus?
kaip tvarkomas/netvarkomas toks dalykas?