Na as asmeniskai tai tikrai netikiu tokiom techninem klaidom. Na tarkime programeriai kokia nesamone ivele, pamirso vasario 29 dienas ar panasiai, na bet kai abonemento trukme 10% pasikeicia ir kazkodel ne i didziaja puse, o i mazaja, pradedu itarti sukciavima. O negi sunku atsiprasyti ir pataisyti "ale klaida" jeigu tai pastebi kokie 5% klientu?:) Is principo tokius igonruociau ir eiciau kitur, ka ir manxp padare. "artisokas" wrote in message news:nrha24$diq$1@trimpas.omnitel.net... "ManXP" <man@giliai.px> Wrote in message: > Jei trumpai - nupisinejo narysciu laika. > > Jei ilgiau - pries kokius 2 metus pirma karta pavieniai zmones pradejo > skustis, kad "trumpeja" narysciu galiojimo laikas. T.y. ju manymu, naryste > baigesi anksciau nei turejo. Bet viska nurasydavau "turbut pats zmogus > kazka > supainiojo". Tai nuo praejusio rudens dariau eksperimenta - eilini karta > nusipirkau metine, ir kas kelis menesius skirtingam Impuls'e paklausdavau > "iki kada galioja?". Datas uzsirasydavau, ir pastebejau, kad su kiekvienu > paklausimu galiojimo laikas kokia savaite sutrumpedavo. Ko pasekoje per > metus is manes nupiso lygiai 1.5 men. > > Tai po smagaus pokalbio su valdzia vakar sulaukiau skambucio su > atsiprasymu > del "technines klaidos" ir pazadu grazint dingusi laika (pazada jau > ivykde, > naryste pratese). Bet kadangi per paskutinius kelis metus tokiu skundu > sulaukdavau turbut is 10% zmoniu, tai nusprendziau, kad tegul eina jie nx > su > savo "techninem klaidom" O tai kam siusti nx jei atsiprase ir pasitaise? Gal veliau tokiu klaidu nebutu ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/