Panasu, kad cia sukciavimas vadovaujantis tokia logika: "Klientas klausia iki kada galioja abonementas, reiskia pats neprisimena. Jei neprisimena, tai pamazinam X dienu ir pasakom, kad galioja iki tos pamazintos datos." Kiek kartu klientas paklausia, tik kartu mazina. On 2016-09-19 09:12, benamis wrote: > Na as asmeniskai tai tikrai netikiu tokiom techninem klaidom. Na tarkime > programeriai kokia nesamone ivele, pamirso vasario 29 dienas ar > panasiai, na bet kai abonemento trukme 10% pasikeicia ir kazkodel ne i > didziaja puse, o i mazaja, pradedu itarti sukciavima. O negi sunku > atsiprasyti ir pataisyti "ale klaida" jeigu tai pastebi kokie 5% > klientu?:) Is principo tokius igonruociau ir eiciau kitur, ka ir manxp > padare. > > > "artisokas" wrote in message news:nrha24$diq$1@trimpas.omnitel.net... > > "ManXP" <man@giliai.px> Wrote in message: >> Jei trumpai - nupisinejo narysciu laika. >> >> Jei ilgiau - pries kokius 2 metus pirma karta pavieniai zmones pradejo >> skustis, kad "trumpeja" narysciu galiojimo laikas. T.y. ju manymu, >> naryste >> baigesi anksciau nei turejo. Bet viska nurasydavau "turbut pats zmogus >> kazka >> supainiojo". Tai nuo praejusio rudens dariau eksperimenta - eilini karta >> nusipirkau metine, ir kas kelis menesius skirtingam Impuls'e paklausdavau >> "iki kada galioja?". Datas uzsirasydavau, ir pastebejau, kad su kiekvienu >> paklausimu galiojimo laikas kokia savaite sutrumpedavo. Ko pasekoje per >> metus is manes nupiso lygiai 1.5 men. >> >> Tai po smagaus pokalbio su valdzia vakar sulaukiau skambucio su >> atsiprasymu >> del "technines klaidos" ir pazadu grazint dingusi laika (pazada jau >> ivykde, >> naryste pratese). Bet kadangi per paskutinius kelis metus tokiu skundu >> sulaukdavau turbut is 10% zmoniu, tai nusprendziau, kad tegul eina jie >> nx su >> savo "techninem klaidom" > > > > > O tai kam siusti nx jei atsiprase ir pasitaise? > Gal veliau tokiu klaidu nebutu > > > > > > > ----Android NewsGroup Reader---- > http://usenet.sinaapp.com/