nea, jo paskirtis pamažint suodžių užsidegimo temperatūra, kažkokia huinia su ceriu. AdBlue į ten tai būtų geras, abo ta huinia maišoma į kurą. Beje, dėl to PSA mašinos nemėgsta kuro pylinėjimo po 10ltr, nusipisa Eolio dozavimas. On 2016.09.20 20:29, E.D wrote: > nei AdBlue, nei karbamidas pas PSA automobilius ten nesipila - > neklaidinkit zmoniu. Pamatys, kad AdBlue kapeikas kainuoja ir dar > privarys jo ten i bakeli... > Pas Peugeot/Citroen i ta bakeli pilasi Eolys skystis. Atstovai ir > neatstovai jo turi ir papildyt moka. Is patirties, to bakelio mazdaug > 160kkm uztenka. Skyscio paskirtis, jei gerai pamenu - pakelti dyzelinio > kuro degimo tempertatura, kuri reikalinga esant DPF regeneracijai > (AdBlue paskirtis kiek kitokia). > > On 2016-09-20 17:37, Exo wrote: >> Nu taigi tas blue.... kaip ten ta chuinia pas pežą vadinasi nepamenu, >> vežk atstovams sumokėsi ~100€ ir pamirši ir klaidas ir galimas problemas >> su katalizatoriais.... o jei nenuveši, tai ruoškis problemoms.... >> >> Exo >> >> "DSG" wrote in message news:nrrftg$kpi$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> MY2010 modelis 110kw 2.0 hdi. Dešinėje pusėje virš užpakalinio tilto yra >> kažkoks juodas bakelis ~3-5 litrų talpos su pajungtom kažkokiom >> žarnelėm. Įpylimo į kuro baką anga kairėj mašinos pusėj. Į šitą bakiuką >> įpylimo matomoj vietoj nėra nėra. Kas per ekologinė chuinia į jį pilasi? >> Nes visokios DPF EGR klaidos diagnostikoj randasi ir check-as dega.