What ever, jo papildyti būtina jei nenori turėti "Lietuviškos mašinos" Exo "E.D" wrote in message news:nrruq6$qtg$1@trimpas.omnitel.net... a, jo, tiksliai, sodziai anksciau uzsidega. On 2016-09-20 20:42, Dainiushas wrote: > nea, jo paskirtis pamažint suodžių užsidegimo temperatūra, kažkokia > huinia su ceriu. > > AdBlue į ten tai būtų geras, abo ta huinia maišoma į kurą. Beje, dėl to > PSA mašinos nemėgsta kuro pylinėjimo po 10ltr, nusipisa Eolio dozavimas. > > On 2016.09.20 20:29, E.D wrote: >> nei AdBlue, nei karbamidas pas PSA automobilius ten nesipila - >> neklaidinkit zmoniu. Pamatys, kad AdBlue kapeikas kainuoja ir dar >> privarys jo ten i bakeli... >> Pas Peugeot/Citroen i ta bakeli pilasi Eolys skystis. Atstovai ir >> neatstovai jo turi ir papildyt moka. Is patirties, to bakelio mazdaug >> 160kkm uztenka. Skyscio paskirtis, jei gerai pamenu - pakelti dyzelinio >> kuro degimo tempertatura, kuri reikalinga esant DPF regeneracijai >> (AdBlue paskirtis kiek kitokia). >> >> On 2016-09-20 17:37, Exo wrote: >>> Nu taigi tas blue.... kaip ten ta chuinia pas pežą vadinasi nepamenu, >>> vežk atstovams sumokėsi ~100€ ir pamirši ir klaidas ir galimas problemas >>> su katalizatoriais.... o jei nenuveši, tai ruoškis problemoms.... >>> >>> Exo >>> >>> "DSG" wrote in message news:nrrftg$kpi$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> >>> MY2010 modelis 110kw 2.0 hdi. Dešinėje pusėje virš užpakalinio tilto yra >>> kažkoks juodas bakelis ~3-5 litrų talpos su pajungtom kažkokiom >>> žarnelėm. Įpylimo į kuro baką anga kairėj mašinos pusėj. Į šitą bakiuką >>> įpylimo matomoj vietoj nėra nėra. Kas per ekologinė chuinia į jį pilasi? >>> Nes visokios DPF EGR klaidos diagnostikoj randasi ir check-as dega. >