On 2016.09.23 22:16, Dainiushas wrote: > nu taigi P605, 607. > > 508 šiai dienai. tai varyk ir visus kitus tada, koks jau skirtumas. gali tada ir su 1xx 2xx 3xx serijom lygint. kad jau b su p pradejai. > > C5 ir XM'as tai čia toks truputį atskiras žanras, nueinantis beje. tai kaip nenueis, visiem juk pigiai reik. man tai patinka tokie lygintojai, kai pradedi vardint viska is eiles, kas pas viena yra ir pas kita ne, tai tipo viskas px, nes niekam nereik. tik biski kitoks. nu tai tame ir esme kad kitoks, geresnis, brangesnis. nu bet kad dauguma iperka tik plika pezo, tai kitas klausimas. > > > > On 9/23/2016 10:12 PM, jtdm wrote: >> nusisneki ir tiek. citroen visada buvo komfortiskesni, brangesni, >> tiesiog geresni. pas peza apskritai daug kur net nera ka paiimt >> palyginimui, ir visada taip buvo. su kuo lyginti XM, C5 is pezo modeliu? >> imant net pigiausia low enda, pvz sena p106 su saxo lyginant, citrina ir >> brangesne ir navarotu daugiau turejo, ir siaip jausmas visai kitas >> vaziuot nei su pezu. >> >> On 2016.09.23 21:56, YZF wrote: >>> nihuja neatvirksciai, pradedant kainu ir baigiant tuom kas buna kai >>> atsisedi i abieju markiu masinas ir realiai lygini (suprantu kad kodekas >>> citroenus mylejo bet galima buti ir neobjektyviam) >>> >>> On 2016.09.23 21:26, jtdm wrote: >>>> siaip tai atvirksciai. bet tau matyt nusitryne paveiksliukas nuo >>>> disketes, tai neiziuri. >>>> >>>> On 2016.09.23 20:12, YZF wrote: >>>>> citroenas gaidys, pigios plastmases ir siaip pigaus sudo rinkinys. >>>>> Peugeot jau siek tiek geriau sioje vietoje >>>> >> >