Vaziuja puikiai, bet kai esi priprates ant taburetes subine dauzyt tai gali per patogiai pasirodyt On 2016.09.24 10:28, Dainiushas wrote: > tai ką dabar daryt? > > Sakau gi bėda ten ne ar važiuoja, o kaip. Na bet jei patinka tai > patinka, na vkus ir cvet > > > On 9/24/2016 9:15 AM, Signalizacija wrote: >> vaziaves ir ne vienus metus ir paskui vazinejo su ja. >> Audine kuri pakeite xantija per pirma menesi remontui suede daugiau nei >> xantija per 4 ar 6 nebepamenu metus >> >> On 2016.09.23 22:43, Dainiushas wrote: >>> On 9/23/2016 10:38 PM, jtdm wrote: >>>> On 2016.09.23 22:32, Dainiushas wrote: >>>>> "kitoks" tai nereiškia, kad automatiškai geresnis. rimtai, kas tau juo >>>> >>>> rimtai, uz ta pacia kaina xantia su hidrualika ir ten koki panasaus >>>> dydzio pezo sudkibiri. kuri imtum? >>>> >>> >>> žinoma kad 406, net menkiausios abejonės nebūtų. Tu rimtai su ta Xantia >>> važiavęs? :) >>> >>>>> juose patinka, ypač tuose senuose krokodiluose, XM, Xantia, C5 >>>>> pirmasis? >>>>> O jei jau reikia gerai ir brangiai, pasiimi A6 su V8, su oru ir daug >>>>> daug ko, ko prancūzai dar ilgai net nesapnuos. >>>> >>>> del to pezo pasidaro uz citroen geresni? >>>> >>>> p.s. konktekste aiskinimosi, kuris francuzas hierarchiskai laipteliu >>>> auksciau stovi, pas tave islenda a6 su v8 ir oru... gal tiek to, >>>> labanaktis. >>>> >>> >>> tai tu gi sakei, kad už Citro trys pežai išeina. O už tris pežus išeina >>> S63AMG. Jei ką. >>> >