oj blet, tu manai kad jis jaus ta puskilio skirtuma? ir labai noriu pamatyt kas tau ten netelpa ant laikiklio, gal nebent ant to sniurais ant bagazines tvirtinamo, bet ant jo be ka hemorojus uzsidet. "jtdm" wrote in message news:nsbmsl$klp$1@trimpas.omnitel.net... 29" sunkesnis jei ne b su p lyginant. ant kiek tau tai svarbu, spresk pats. tarkim to paties modelio priekinis amortikas 200-400g sunkesnis uz 26" buna. ratai irgi sunkesni juntamai. aisku tuoj ateis koks kosmonautas, ir palygins 29er uz 5keur su 26er per puse pigesniu ir plesys majke 'kad visokiu buna'. pavaru dar perdavimai ir pojuciai vaziuojant biski kitaip nei 26er. transportuot tas 29er irgi nera patogus. ant laikiklio 4x 26er susideda be jokio vargo. tik atsiranda koks 29er ar hibridas 700c ratais, iskarto prasideda burimas kaip cia ka sutalpint. asmeniskai sau niekada nenoreciau 29er. On 2016.09.25 18:42, Velnias wrote: > Galvoju atsinaujinti dviratį. Kokie privalumai / trūkumai "kalnų" > dviračio su 29" ratais lyginant su 26" ratais? > Pvz. toks variantas lyg ir neblogas deal'as atrodo, ar ne? > > http://www.dviratisplius.lt/Dviratis_Cube_Acid_pilka_melyna > > Dabar turiu "hibridą", bet gyvenu prie miško, pabandžiau, kad toks > "kalnų" tipo labiau džiugina. Tai dėl dviračio tipo kaip ir viskas > aišku, tik dėl ratų dydžio klausimas pasistojo, kurį variantą rinktis.