Tema: Re: kalnø dviraèiai 26" vs 29"
Autorius: jtdm <[]@[].[]>
Data: 2016-09-27 11:28:25
On 2016.09.27 11:21, Icetom wrote:
>> priekinis permetejas ir zvaigzdes praktiskai amzini dalykai, kalbant
>> apie megejus.
>
> Na čia gal per riebiai... SLX (10 p. grupės) priekinis permetėjas tikrai
> prastokas yra - "per minkštas". Veikt veikia, bet jo veikimas nieko

o 3x8 priekines zvaigzdes tikrai amzinos, jeigu tik nesudrozi su 
sudrozta grandine, kuri susidrozia nuo galines mazos zvaigzdes mirusios 
pagrinde.

> ypatingo. Teko SLX vieną iš priekinių žv. pakeisti jau ar ne po pirmų
> 2500 km kartu su galine kasete... Daug girdėjau legendų, kad SLX
> neužmušama, pigi ir pan. Taip, kainos patrauklios, bet ilgaamžiškumas
> nepasakyčiau, kad išskirtinis, nors jau du MTB maratonų sezonus atlaikė
> ir nebuvo pavedus varžybose, laiku pareguliuojant pavaras ir pan. :).
> Veikti veikia, dalių kainos nebrangios, bet aš pasigendu šiek didesnio
> sklandumo, tikslumo ar kaip čia pasakyti naudojant šią grupę.
>
> Va plentinio Ultegra priekinis permetėjas tikrai puikiai ir sklandžiai
> veikia. Plentiniam dariau "eksperimentą". Keičiau jau tris kartus
> grandinę kas apie 1500 km šiais metais, tai galinė Ultegra kasetė dar
> laiko. Bet pagal pavarų mėtimą gale pastaruoju metu, matau, kad su
> ketvirtu grandinės keitimu reiks ir galinę kasetę keisti. Priekyje
> žvaigždės lyg vis dar puikiame stovije. Ar taip apsimoka, reiktų
> pasiskaičiuoti. Galinė Ultegra kasetė apie 55 EUR, KMC 11 pavarų
> grandinė turbūt apie 20 EUR (vidurkis), priekinė 50 dantų žv. apie 80
> EUR, pr. 34 dantų žv. apie 10 EUR.
>
>> realiai ismetus priekines pavaras niekas nepasikeicia, tik vaziuodamas
>> nuo kalno pasigendi diapazono.
>
> Jei MTB dviračio didžioji žv. yra, pvz., 34 ir ją palieki 1x10, kaip
> gali sumažėti diapazonas nuo kalno?

cia kalbejau apie 3x sitemas, kuriose didzioji buna 42 arba dar didesne.
ir tas trukumas tikrai jauciasi. todel 3x neatsisakysiu. kai nera 
nuotaikos nei nuo dideliu kalnu lekt nei i juos smarkiai mint, tai SS 
isvis idealu. jokio garso, jokio rupescio, ant vairo tuscia, trosu nera, 
vizualiai irgi nice atrodo :)

>