Tema: Re: Skoda Octavia 2,0 Dyzelis 125kw DSG RS nuo 2007 iki 2009 m
Autorius: RD
Data: 2016-10-21 15:56:45
Uztat esu empyriskai nustates , kad DE vaziuojant autobanu ir
persirikiuojant tarp juostu ar su 80 kw ar su 150 kw nejauciu jokio
skirtumo :)
On 2016.10.21 11:18, YZF wrote:
> Tu taip ir nesupratai jog jis rase ne apie laika o apie sauguma
> manevruojant tarp juostu
>
> On 2016.10.20 10:32, RD wrote:
>> xz, mano patirtis byloja kad vaziuojant nuo Stutgarto iki PL sienos
>> spaudziant kiek eina(smaukantis 130-220 ) vs 130-160 susitaupo max 40
>> minuciu
>> Ivertinus kuro sanaudas neapsimoka
>>
>>
>>
>> On 2016.10.20 08:04, Audrius K. wrote:
>>
>>>
>>> P.S. Ir realiai ten vaziuojasi greiciau... TIk del didelio keliu
>>> apkrovimo greitis visa laika sokineja. Pvz kokioje lenkijoje pastatei
>>> 140 ar 150km/h autobane, ir gali ilgai vaziuoti pastoviu greiciu.
>>> Fokietijoje dinamika reikalinga labiau. Jei vaziuoji apie 140, daznai
>>> tenka pasitraukti is 2 juostos praleisti vaziuojancius 200km/ greiciu. o
>>> pirma juosta juda kai kada tik 90km/h greiciu (furos). Norint grizti i
>>> antra juosta, turi greiti didinti iki 140 km/h. Greit nepadidinsi -
>>> trukdysi tiems, kas vaziuoja 140. Kazkur laisvesnis tarpas, pamatai
>>> atlekianti 200km/h. Arba traukiesi, arba didini iki 200km/h. Arba
>>> praleidi kelis, vaziuojancius 200km/h, ir jungiesi prie ju... Ir vel
>>> kazkas priekyje vaziuoja 130, ir t.t. Geriau , kur 3 juostos, bet ir ten
>>> pasitaiko pvz, furu lenktyniu ir t.t.
>>>
>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>