Tema: Re: Skoda Octavia 2,0 Dyzelis 125kw DSG RS nuo 2007 iki 2009 m
Autorius: YZF
Data: 2016-10-22 10:55:20
Tu to niekada nedarei (80kw vs 150kw testavimas DE), todel nevertatu tai
apie tai rasineti
On 2016.10.21 15:56, RD wrote:
> Uztat esu empyriskai nustates , kad DE vaziuojant autobanu ir
> persirikiuojant tarp juostu ar su 80 kw ar su 150 kw nejauciu jokio
> skirtumo :)
>
>
> On 2016.10.21 11:18, YZF wrote:
>> Tu taip ir nesupratai jog jis rase ne apie laika o apie sauguma
>> manevruojant tarp juostu
>>
>> On 2016.10.20 10:32, RD wrote:
>>> xz, mano patirtis byloja kad vaziuojant nuo Stutgarto iki PL sienos
>>> spaudziant kiek eina(smaukantis 130-220 ) vs 130-160 susitaupo max 40
>>> minuciu
>>> Ivertinus kuro sanaudas neapsimoka
>>>
>>>
>>>
>>> On 2016.10.20 08:04, Audrius K. wrote:
>>>
>>>>
>>>> P.S. Ir realiai ten vaziuojasi greiciau... TIk del didelio keliu
>>>> apkrovimo greitis visa laika sokineja. Pvz kokioje lenkijoje pastatei
>>>> 140 ar 150km/h autobane, ir gali ilgai vaziuoti pastoviu greiciu.
>>>> Fokietijoje dinamika reikalinga labiau. Jei vaziuoji apie 140, daznai
>>>> tenka pasitraukti is 2 juostos praleisti vaziuojancius 200km/
>>>> greiciu. o
>>>> pirma juosta juda kai kada tik 90km/h greiciu (furos). Norint grizti i
>>>> antra juosta, turi greiti didinti iki 140 km/h. Greit nepadidinsi -
>>>> trukdysi tiems, kas vaziuoja 140. Kazkur laisvesnis tarpas, pamatai
>>>> atlekianti 200km/h. Arba traukiesi, arba didini iki 200km/h. Arba
>>>> praleidi kelis, vaziuojancius 200km/h, ir jungiesi prie ju... Ir vel
>>>> kazkas priekyje vaziuoja 130, ir t.t. Geriau , kur 3 juostos, bet ir
>>>> ten
>>>> pasitaiko pvz, furu lenktyniu ir t.t.
>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>