On 2016-11-02 13:21, Dainiushas wrote: > ai nu jo, sakė su Masteriais kažką irgi suburia, Nieko ten burti nereikia - pirkejo teise pasirinkti, kiek jis kraus krovinio. Be krovinio jis nesveria 3,5t, taigi dileris gali sumazinti leidziamo krauti krovinio mase, ir turesi bendra mase 3,5t. Tik ikrauti gali likti nedaug: jei tuscias svers daug, tai kroviniui liks keli simtai kg :-)) Tas pats daroma su kemperiais - visu shasi laiko 4,5-5t, tuo tarpu dokumentuose dazniausiai rasoma 3,5t (del B kategorijos). Resuzltatas - jei sedi 4 zmones , bagazine turi buti tuscia :-)) Kitaip virsvoris. Ir opciju jau jokiu nedadesi (yra variantu, kai uzdejus kabli vietos (del svorio) lieka 3 zmonems...) Audrius K. kad didžiuosius > užregistruoja 3.5t > > On 11/2/2016 11:40 AM, Ramunas wrote: >> Teoriškai 4,6, bet fakte gali būti ir 3,5 ir 4,6. Be konkretaus auto >> popierių to niekaip nesužinosi. >> >> R >> >> "Tomas" parašė naujienų news:nvc9nc$9m5$1@trimpas.omnitel.net... >> >> '01 maxi variantas su 4,6m kuzavu ir vienguba kabina, 3,5t ar virs 4t, >> niekas nesusidure? Popieriu ner galimybes paziuret duotu momentu. >