Kadangi dabartine darboviete griebesi keistu performansu, kuriuos galima ivardinti kaip "XXI a. Pirciupiai: ar spes vairuotojas istrukt is uzsidegusios kabinos", "Realybes sou: kas nutiks vairuotojui, kai nera technines apziuros, o i pranesimus apie gedimus nereaguojama", "Atspek, kada sprogs guzuota, nuvazineta, apsilaupiusi iki kordo priekine padanga ir laimek zuvusio vairuotojo sauksta & puodeli", dairomasi naujo darbdavio be keistu meniniu pokrypiu. Pageidautinas darbo pobudis - "kadencijos" Vakaru Europoje (pagal abipusi susitarima, 6-10 savaiciu trukmei). Pageidautinas transporto tipas - "uzuolaidine" puspriekabe. I rimta, tvarkinga ir teisinga imone galima butu (jei reikia) ateiti issyk keliese. Nesiulyti - marsrutu i/is UK, Airijos (istisus metus), Norvegijos (ziemos sezono metu); darbo autoveziais, autotraukiniais, termotransportu; neprasyti/nereiklalauti/nesiulyti vaziuoti "juodai", virsyti bendra laika, virsyti 90val vairavimo trukme, nedaryti pilnos trukmes kassavaitinio poilsio, neatlikti kompensaciju uz nepilnos trukmes kassavaitini poilsi. Patirtis "kadencijose" - 2,5 metu. Salys - I, E, CH, A, F, D, DK, S, B, NL. CMR, TIR (nebereikia, bet ka gali zinot..), AETR konvenciju ismanymas, muitinio tranzito T1/T2 zinios. ADR kl.1 (be cisternu) pazymejimas. Kalbos: lietuviu - gimtoji; rusu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), vokieciu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), anglu - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau), lenku - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau). "Bendratimis" ir itin skurdziu zodynu susikomunikuoju italiskai, prancuziskai...