viena numerio skaitmeni (nezinia kelinta/kuri) teks atspeti paciam? :) "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message news:nv83aj$2f2$1@trimpas.omnitel.net... > Na ką aš galiu pasakyt, skombink 862 61104. > > > > > > "Audrius" <furistas@be_teisiu.pofig> wrote in message > news:nv7vlp$11t$1@trimpas.omnitel.net... >> Kadangi dabartine darboviete griebesi keistu performansu, kuriuos galima >> ivardinti kaip "XXI a. Pirciupiai: ar spes vairuotojas istrukt is >> uzsidegusios kabinos", "Realybes sou: kas nutiks vairuotojui, kai nera >> technines apziuros, o i pranesimus apie gedimus nereaguojama", "Atspek, >> kada sprogs guzuota, nuvazineta, apsilaupiusi iki kordo priekine padanga >> ir laimek zuvusio vairuotojo sauksta & puodeli", dairomasi naujo >> darbdavio be keistu meniniu pokrypiu. >> Pageidautinas darbo pobudis - "kadencijos" Vakaru Europoje (pagal >> abipusi susitarima, 6-10 savaiciu trukmei). >> Pageidautinas transporto tipas - "uzuolaidine" puspriekabe. >> I rimta, tvarkinga ir teisinga imone galima butu (jei reikia) ateiti >> issyk keliese. >> Nesiulyti - marsrutu i/is UK, Airijos (istisus metus), Norvegijos (ziemos >> sezono metu); darbo autoveziais, autotraukiniais, termotransportu; >> neprasyti/nereiklalauti/nesiulyti vaziuoti "juodai", virsyti bendra >> laika, virsyti 90val vairavimo trukme, nedaryti pilnos trukmes >> kassavaitinio poilsio, neatlikti kompensaciju uz nepilnos trukmes >> kassavaitini poilsi. >> >> Patirtis "kadencijose" - 2,5 metu. Salys - I, E, CH, A, F, D, DK, S, B, >> NL. CMR, TIR (nebereikia, bet ka gali zinot..), AETR konvenciju >> ismanymas, muitinio tranzito T1/T2 zinios. ADR kl.1 (be cisternu) >> pazymejimas. >> Kalbos: lietuviu - gimtoji; rusu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), >> vokieciu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), anglu - pakankamai >> (kalbu, skaitau, rasau), lenku - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau). >> "Bendratimis" ir itin skurdziu zodynu susikomunikuoju italiskai, >> prancuziskai... >> >> >> >> >