Skaitau šitą show ir galvoju, kad aš buvau teisus visą laiką galvodamas, kad žmogus su išsilavinimu darbininko pozicijoje yra problema. Problema visiems, bet visų pirma sau. Beje atvirkštinis variantas irgi ne geresnis. "Audrius" wrote in message news:nv7vlp$11t$1@trimpas.omnitel.net... Kadangi dabartine darboviete griebesi keistu performansu, kuriuos galima ivardinti kaip "XXI a. Pirciupiai: ar spes vairuotojas istrukt is uzsidegusios kabinos", "Realybes sou: kas nutiks vairuotojui, kai nera technines apziuros, o i pranesimus apie gedimus nereaguojama", "Atspek, kada sprogs guzuota, nuvazineta, apsilaupiusi iki kordo priekine padanga ir laimek zuvusio vairuotojo sauksta & puodeli", dairomasi naujo darbdavio be keistu meniniu pokrypiu. Pageidautinas darbo pobudis - "kadencijos" Vakaru Europoje (pagal abipusi susitarima, 6-10 savaiciu trukmei). Pageidautinas transporto tipas - "uzuolaidine" puspriekabe. I rimta, tvarkinga ir teisinga imone galima butu (jei reikia) ateiti issyk keliese. Nesiulyti - marsrutu i/is UK, Airijos (istisus metus), Norvegijos (ziemos sezono metu); darbo autoveziais, autotraukiniais, termotransportu; neprasyti/nereiklalauti/nesiulyti vaziuoti "juodai", virsyti bendra laika, virsyti 90val vairavimo trukme, nedaryti pilnos trukmes kassavaitinio poilsio, neatlikti kompensaciju uz nepilnos trukmes kassavaitini poilsi. Patirtis "kadencijose" - 2,5 metu. Salys - I, E, CH, A, F, D, DK, S, B, NL. CMR, TIR (nebereikia, bet ka gali zinot..), AETR konvenciju ismanymas, muitinio tranzito T1/T2 zinios. ADR kl.1 (be cisternu) pazymejimas. Kalbos: lietuviu - gimtoji; rusu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), vokieciu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), anglu - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau), lenku - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau). "Bendratimis" ir itin skurdziu zodynu susikomunikuoju italiskai, prancuziskai...