Tema: Re: Need: rimto ir teisingo darbdavio rimtam (-iems) ir saziningam (-iems) vairuotojams
Autorius: Evaldas
Data: 2016-12-05 22:15:51
Skaitau šitą show ir galvoju, kad aš buvau teisus visą laiką galvodamas, kad 
žmogus su išsilavinimu darbininko pozicijoje yra problema. Problema visiems, 
bet visų pirma sau.
Beje atvirkštinis variantas irgi ne geresnis.


"Audrius"  wrote in message news:nv7vlp$11t$1@trimpas.omnitel.net...

Kadangi dabartine darboviete griebesi keistu performansu, kuriuos galima
ivardinti kaip "XXI a. Pirciupiai: ar spes vairuotojas istrukt is
uzsidegusios kabinos", "Realybes sou: kas nutiks vairuotojui, kai nera
technines apziuros, o i pranesimus apie gedimus nereaguojama", "Atspek, kada
sprogs guzuota, nuvazineta, apsilaupiusi iki kordo priekine padanga ir
laimek zuvusio vairuotojo sauksta & puodeli", dairomasi naujo darbdavio be
keistu meniniu pokrypiu.
Pageidautinas darbo pobudis -  "kadencijos" Vakaru Europoje (pagal abipusi
susitarima, 6-10 savaiciu trukmei).
Pageidautinas transporto tipas - "uzuolaidine" puspriekabe.
I rimta, tvarkinga ir teisinga imone galima butu (jei reikia) ateiti issyk
keliese.
Nesiulyti - marsrutu i/is UK, Airijos (istisus metus), Norvegijos (ziemos
sezono metu); darbo autoveziais, autotraukiniais, termotransportu;
neprasyti/nereiklalauti/nesiulyti vaziuoti "juodai", virsyti bendra laika,
virsyti 90val vairavimo trukme, nedaryti pilnos trukmes kassavaitinio
poilsio, neatlikti kompensaciju uz nepilnos trukmes kassavaitini poilsi.

Patirtis "kadencijose" - 2,5 metu. Salys - I, E, CH, A, F, D, DK, S, B, NL.
CMR, TIR (nebereikia, bet ka gali zinot..), AETR konvenciju ismanymas,
muitinio tranzito T1/T2 zinios. ADR kl.1 (be cisternu) pazymejimas.
Kalbos: lietuviu - gimtoji; rusu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti),
vokieciu - laisvai (kalbeti, skaityti, rasyti), anglu - pakankamai (kalbu,
skaitau, rasau), lenku - pakankamai (kalbu, skaitau, rasau). "Bendratimis"
ir itin skurdziu zodynu susikomunikuoju italiskai, prancuziskai...