nu, daugiabuty pats tas scenarijus On 11/6/2016 5:41 PM, Zanas wrote: > Sveikas, kadangi teko dirbti su auto is usa kurie visada buna su > pasedusiais arba pilnai mirusiais akumuliatoriais, isbandzius visokius > boosterius, laidus china ir t.t buvo prieitas is pasiteisino vienas > sprendimas, tai akumuliatorius su rankena 45a 300a ir laidai pirkti is > senuku 1cm plocio lankstus varis (be izoliacijos su izoliacija man > atrodo 1.4cm) su gerais "krokodilais" kliento puseje ir klemais akumo > puseje, laidai po 1.5metro, zinoma laikas nuo laiko reikia ta akuma > pakrauti, as kraudavau nuo prikurkes budavo pastoviai pajungtas. > > patogumo atzvilgiu labai patogu atsinesi pajungi uzkuri, daug nesveria > ir tikrai atperka ta parkavimasi salia kito auto kapoto darinejimus. > p.s kartais net neiseina davaziuoti iki kito auto kad pajungti tuos > laidus... > > > On 11/06/2016 05:11 PM, Kas_Pasake wrote: >> Teko ciupineti "kitaiskus" auto uzvedimo laidus. Is isvaizdos atrodo >> rimtai, >> bet... >> >> - Patys laideliai yra ið variuoto aliuminio - keista sajunga ir prasme ? >> Jei tai butu aukstas daznis, bet cia srove pastovi. O ir korozija. >> Elektroje >> neleistina tiesioginis aliuminio ir vario salytis. >> - Kiek jie atlaikys lankstymu - aliuminis to labai nemegsta. >> -Ar reali 900A srove kai rasoma kad S=20mm2 (Laido gysla apie 6...7mm >> diametro is akies) >> -Patys gnybtai lyg tai variniai (bet kas ten juos zino). Na realiai >> kiek ten >> reikia uzvedimui - keliu sekundziu. >> Tai gal ir atlaikys. Bet variuotu aliuminio laidu dar nesu sutikes !!!! >> >> >