na jei generatorius tvarkingas tai geriau. Langas šildomas bus, bet dėl 1km tai geriau jo turbūt nejungt :). C2 su 1.4 varikliu visai neblogai tokį režimą laikė, plius ten turbūt viską sujungdavo kas susijungia :D. On 11/16/2016 3:54 PM, Lapinas wrote: > Plikas tas Clio. Gal langas ir šildomas. O AGM bus geriau tokiam > režimui? Ta prasme važinėt po 1 km. > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:o0ho65$r3h$1@trimpas.omnitel.net... >> kažkaip įsivaizduoju, kad jei nejungt visokių ten langų šildymų >> sėdynių kito šūdo nereiks ir jokių ctekų. Du metus taip buvo >> eksploatuojamas trabis, akumas mirė sulaukęs 5m. Jei yra poreikis >> keist akumą - dėt AGM, kad ir keliom Ah mažesnį >> >> On 11/16/2016 3:47 PM, Lapinas wrote: >>> Mašina Renault Clio 1,2 benzas, akumas musiet apie 55Ah. Važinėjama po 1 >>> (vieną) kilometrą kasdien pirmyn atgal. >>> Jaučiu reiks periodiškai dakraut. Tai kokį ten CTEK pirkt, kad kelnių >>> nenumautų? Perspektyvų krauti valčių ar kokius 6V akumus nereik. >>> Palikt ant krovimo metams irgi nereik. Mintis yra nuvest 230V su >>> prailgintuvu po kapotu ir pakraut ten kelias valandas periodiškai. >>> Kokį modelį imt? >>