yra keli dalykai, kuriuos reiktu pasitikrinti: ar gera antfryzo cirkuliacija. tikrinama per gryztama slangute, stebint srauto tolyguma. turi begti lygiai graziai be zymesniu pulsavimu. priezastimi gali buti vandens pompos defktas. ar termostatas tinkamai veikia? ar peciuko abi slangos karstos? ar esant darbinei temperaturai ir gerai pavazinejus pagrindinio radiatoriaus abi slangos karstos? kaip vienas is nemalonesniu nesildymo priezasciu buna prapusta tarpine ar trukusi galva. tiek kad tokiu atveju sokineja antifryzo lygis kai siltas/saltas variklis. na zinoma dar ir slangos kietos darosi. bet nebutinai akmenines. Kurmis "karakumai" <karakumai@dykuma.lt> wrote in message news:o24g7b$imu$1@trimpas.omnitel.net... > Pacientas Passat B5 1.9 TDI 85KW, klima > Variklis uzkaista iki 90, teperatura stovi nesokinedama, neperkaista. > Ventiliatoriu uzstacius ant max putimo +max temperatura, pradeda drungna > ora pusti tik kai ikaista iki 90. > Karsta ora pucia tik tada, kai pasiekia darbine 90 ir pergazuoji iki > 2-2.5K apsuku, papucia pora min ir vesta. Klimos sklendes nesidarineja, > viskas nustatyta ant max. > Gali atvest visiskai ir pradet pusti salta ora, bet vos pergazuoji iki > 2.-2.5K, vel pradeda pusti karsta ora. Galvojau uzsikises pecius, bet pora > kartu karta sustojus ir nepalaikant apsuku, ganetinai ilgai pute karsta, > jei pecius uzsikises butu, iskart atvestu. > Pastebejau, kad antifrizo issipletimo bakelio probke labai laisvai > sukinejas, kai sistema yra ikaitus, gal slegio sistemoje nera, del to taip > sokineja? > Any ideas welcome. > >