Man yra panashiai buve su pecium kai galvos tarpinej atsirado mikro skylute, kuri paskui progresavo iki didesnes, ir galu gale pradejo ishvarinet lauk antifryza. Kitas atvejis buvo - pompos sparnuote sudilo, bet tuomet kartais uzhkaitinedavo variklis - kartais pasmaugus geriau, kartais kamshty stovint, bet ne visada. Ar tai santykiavo su peciuko temperatura nebepamenu, tik noriu atkreipt demesi, kad jei pompa - turetu variklio temperatura buti nenormali. "karakumai" <karakumai@dykuma.lt> wrote in message news:o24g7b$imu$1@trimpas.omnitel.net... > Pacientas Passat B5 1.9 TDI 85KW, klima > Variklis uzkaista iki 90, teperatura stovi nesokinedama, neperkaista. > Ventiliatoriu uzstacius ant max putimo +max temperatura, pradeda drungna > ora pusti tik kai ikaista iki 90. > Karsta ora pucia tik tada, kai pasiekia darbine 90 ir pergazuoji iki > 2-2.5K apsuku, papucia pora min ir vesta. Klimos sklendes nesidarineja, > viskas nustatyta ant max. > Gali atvest visiskai ir pradet pusti salta ora, bet vos pergazuoji iki > 2.-2.5K, vel pradeda pusti karsta ora. Galvojau uzsikises pecius, bet > pora kartu karta sustojus ir nepalaikant apsuku, ganetinai ilgai pute > karsta, jei pecius uzsikises butu, iskart atvestu. > Pastebejau, kad antifrizo issipletimo bakelio probke labai laisvai > sukinejas, kai sistema yra ikaitus, gal slegio sistemoje nera, del to > taip sokineja? > Any ideas welcome. > >