Dėl DPF jo, jei praleki, valio. Bet pvz aš, tikrai retai iš miesto išvažiuoju - nesigauna net tie 100km kas porą savaičių. Dažnos regeneracijos, kartais nėra laiko laukti jų pabaigos, pradeda tepalo daugėt... Buvo išoperuotas DPF ir išjungtas EGR, kad nedrožt mašinos ir sau nervų. O dar regeneracijai prasidėjus atrodo kad mašina dega, visi žiūri akis išpūtę kaip į durnių. Čia mieste važiuojant, šviesoforai ir visa kita... Ir tik lai nepradeda kai kurie visažiniai pasakot, kad taip mol neturi būti kai tvarkinga mašina. Mano karučio modeliui tas būdinga, skaitęs ir analogiškų filmukų youtubėj matęs. Dabar važinėju ~7km į/iš darbo, šildyti pradeda tik į pabaigą. Opelis 1.9. Pirkau dėl tos priežasties kaip ir autorius, neradau norimų modelių benzininių pasiūloj. On 2016.12.08 14:27, anon@work wrote: > Klasikinis vaistas nuo suodžių išmetime ir EGR dalyje - pralėkti minimum > kas porą savaičių iki 100 km trasoje aukštomis apsukomis (as ant 3500 > kazkur laikau). Mano nusipirktas Mitsu Outlandris 2,2 pradžioje kas porą > dienų išmesdavo EGR ir oro sklendes klaidas (buvo ilgą laiką važinėjęs > miesto sąlygomis). Po pasivažinėjimų aukštomis apsukomis klaidos dingo. > Dėl salono sušilimo - priklauso nuo auto, kai kurie šyla gana trumpai, > ypač jei yra elektrinis kaitintuvas koks nors... > > "kaiser" wrote in message news:o2bj1u$kev$1@trimpas.omnitel.net... > > Jei modelis su DPF, tai tikėtini rūpesčiai dėl jo. > Žiemą nespės sušilti salonas. > > On 2016.12.08 14:06, Ignas wrote: >> >> Kokios eksploatacines negeroves laukia vazineiant su dyzeliu mieste >> mazais atstumais? Zinau, kad benzas tokiu atveju geriau, bet tokiu >> pasiulos visiskai nera. >> >