As ne apie suodzius kalbu, negalvok kad aplinkui vien durniai. Kepa tai kas aplipe duslintuva is isores, kai jis visas ikaites spragsi net. Ir ne, su tvarkingom masinom, problemu nera. Su senais grabais uz 5keur matosi kaip viskas 'vyksta' On 2016.12.08 16:23, CodeC wrote: > jis is vidaus aplipes shudais, del kuriu regeneracija ir daroma. > arba purskiamas kuras arba velinamas ipurskimas, todel degimas vyksta > nebe valdomas cilindruose, o fakelas ismetimo bakelyje dega ir ruksta. > kad smirda tai faktas. kad yra tokiu, kuriem gali ir malka ant galvos > kapot ir 'nejaucia' tai dar ne rodiklis. uzsidaryk garaze ir paleisk > regeneracija, paziuresiu kaip ilgai ten 'nejausi' nieko. > > On 2016.12.08 15:42, YZF wrote: >> >> >> On 2016.12.08 15:25, budulis vulgaris wrote: >>> 2016-12-08 15:03, YZF rašė: >>>> Jeigu dyzeliniu auto yra mazdaug ~50% (pas mus turbut daugiau), tai >>>> tokiu 'deganciu per regeneracijas' turetum matyti kiekviena diena >>>> desimtis atveju bevaziuojant mieste. >>>> >>>> Bet to nera. Spek kodel? Todel kad nera jokiu dumu ir degimu. Neaisku >>>> kokia ten pas tave katafalka buvo >>> >>> Na taip, man dūmų saviškėse irgi neteko matyti. Kartais tik atvykus namo >>> jaučiasi kvapas toks tarsi sankaba svyla - sako, kad čia toks požymis, >>> kad regeneracija vyko. >>> >> >> Regeneracijos metu uzkeliama temperatura ismetimo sistemoje (t.y. >> duslintuvas uzkaista). Jeigu tuo metu jis aplipes sudais, tai jie ir >> kepa kaip ant keptuves. >> >> Del tos priezasties, pas kai kurias masinas, RG neisijungia vaziuojant >> leciau negu 60km/h ar pan. >