kodėl visi tik, kad važiuojant 100km/h "ryja" variklis ir tie pavarų ilgiai kažką juntamai keičia? On 12/22/2016 11:20 AM, fenix@h wrote: > 2016.12.22 11:09, Vytook's rašė: >> O ką reiškia S type ir kodėl tokia kosminė kainą už parūdijusį ir >> pavariusį? >> http://autoplius.lt/skelbimai/honda-accord-2-4-l-universalas-2004-benzinas-dujos-5177769.html >> > > S-type - pretenzija i valinima. atmosferikas dideliu sukiu benzas. > tiesa, torko prie zemu vistiek nera. bet kuris 2.0 turbavykas civiliniam > vazinejime darys toki i vienus vartus. kuom gerai? malonumas ir > responce, ir jokiu papildomu detaliu. jeigu esi vaziaves geru > atmosferiku suprasi... ir tas atmosferikas nebutinai turejo but dideliu > varikliu. taip pat bus aukstesni ratlankiai ir, galbut, kazkas papildomo > vaziuoklej, spoileriai, galbut salonas grazesnis. daugiau - marketingas. > R-type - dar auksciau uz S, su realiais pakeitimais auto ir varikli, > pritaikyta smaugtelt iki X000rpm. > > ar tavo parodytas vertas tu pinigu nebus aisku, kol neapziuresi. imho, > rida tikrai didele. > > "dujų ryja 13-14L mieste ir 10-11L užmiestyje. " - biski pasakeles. > mieste pridek 2L, uzmiestyje nzn, bet turetu but paskutine pavara tikrai > ilga, kad valgytu mazai. rajus tas variklis. > > honda yra skirta rudyti. sutvarkyt paprastai neimanoma. > > >> "fenix@h" <mailas@netikras.lt> wrote in message >> news:o3g4g9$vdv$1@trimpas.omnitel.net... >>> paprasti, be kosminiu technologiju, +- tinka dujoms, pati auto kaip >>> japonui tai ergonomikos sedevras, galima vaziuot ir 180-200, automatai >>> biski uzpisantys, bet imant kontekste 2003 m technologijas, tai yra ir >>> prasteniu. garso izoliacija i geresne puse (velgi, kaip japonui) - >>> triuksmo daugiau nuo padangu nei variklio, double A pakaba priekyje, kas >>> man ziauriai patinka, kaip minusus butent variklio tai 2 pastebeciau: >>> nevalinimas prie zemu ir neekonomija, visa kita ten labai gerai. >> >