ten nesvarbu originaliom ar ne originaliom viskas nx byra. Turėjom įmonei nemažai berlingo tik senesnis modelis nei šitas, mūsų 2007m., tau jai prie dylerio byrėjo visokie sankabų trosai, diskai, greičių dėžių ryčagai, stabdžių diskai kas 30kkm ir t.t. Po to baigėsi garantija tai išvis nx, su tokiom 250kkm rida ten išvis kas puse metų po 500-600 eur išeis kaip nieko, pradedant durų rankenomis baigiant pakabos torsionais. "nezinomas" parašė naujienų news:o5iqh5$3ck$1@trimpas.omnitel.net... taip ir buna kai vietoje originaliu daliu (ar patikimu alternatyvu) pradedi kist i masinas atejus laikui (susidevejus originaliai detalei) viska "kuo pigiau, turetu laikyt" "Bender Rodriguez" <blackjack@and.hookers> wrote in message news:o5iq63$392$1@trimpas.omnitel.net... > Turėjom įmonėj pora Berlingo, 100kkm pravažiuoja be didesnių bėdų, > iki 130-150kkm dar galima kentėti, vėliau pradėjo byrėti viskas > iš eilės, tik varikliai negedo. Teko parduoti baltarusams, > nes nebeapsimokėjo eksploatuot. > > 2017-01-16 17:27, st rašė: >> nedrasiai, po biski dairausi kabluko. >> kriterijai: patikimiausias su kondicionierium. dar kitas kriterijus: >> neypac senas, nesinori atstovauti imonei su sugriuvusiu kabluku. >> is esmes tinka partner/berlingo stiliaus. kazkas tokio: >> http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-berlingo-1-6-l-komercinis-2011-dyzelinas-4914097.html >> >> >> ar ieskot apskritai kabluko, neuzmusto, o ar fordas, fiatas ar citroenas >> jau nebesvarbu? >> >> koks resursas tu berlingo? matau tiketina rida nupirkti 200-250k km, >> 2011m. >> >