kontoroj tourneo connect dyzelis 2008 metu, 255K ant spidometro. Pernai 3K i ji sukisom. Tenai kazkoks kosminis variklis, Vista pasakojo, kad su grandine, paaiskejo, kad labai trumpa laika ejo su dirzu. Nu, nutruko tas dirzas, sutaise ir toliau viskas prasidejo paeiliui kas su dyzelio "privalumais" surista. 2004 kangoo, ant spydo kazkur apie 350 K. tepala ryja, pasiremontuoja, bet vaziuoja. Kadangi benzas, nera jokiu dpf, egr, katalizatoriu, taigi automatiskai maziau ir gedimu. Is esmes jau labai didelis srotas- primena boksininkus, kuriuos ant samones praradimo ribos jau pyzdina be sustojimo, o tie vistiek ant koju laikosi... "st" <st@no.mail> wrote in message news:o5ir3o$3j9$1@trimpas.omnitel.net... > vistik 10k tai ne 4k. o tarkim papildomus 5k eur sukisti I 4k eur masina > remontui per kokius 5 metus manau nerealu. > > > > "Dainiushas" parašė naujienų news:o5iph5$320$1@trimpas.omnitel.net... > > http://www.dacia.lt/CountriesData/Lithuania/images/pricelists/042016/DaciaDokker.pdf > gal? > > 1/16/2017 5:27 PM, st rašė: >> nedrasiai, po biski dairausi kabluko. >> kriterijai: patikimiausias su kondicionierium. dar kitas kriterijus: >> neypac senas, nesinori atstovauti imonei su sugriuvusiu kabluku. >> is esmes tinka partner/berlingo stiliaus. kazkas tokio: >> http://autoplius.lt/skelbimai/citroen-berlingo-1-6-l-komercinis-2011-dyzelinas-4914097.html >> >> >> ar ieskot apskritai kabluko, neuzmusto, o ar fordas, fiatas ar citroenas >> jau nebesvarbu? >> >> koks resursas tu berlingo? matau tiketina rida nupirkti 200-250k km, >> 2011m. >> >