Jeigu getho stiliuku, tai paimk rezistoriu ir atjunges davikli ikisk i kistuka ir suzinosi ar tame problema. Golfais ir dizeliais nesidomiu. Pagal viska, koks 8k - 6k ohm bus pats tas pabandymui. Cia grafikas kokia varza ant kokios temperaturos, bet nezinau ar VW davikliui bus tokia pati. https://www.bmotorsports.com/shop/images/clt-resistance-graph.gif Blogiausiu atveju prarasi 6 euro ct. :) https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=43103 Kitas variantas, issiaiskinti kokia turi but prie kokios temperaturos varza ir prijungus prie daviklio testeri paziuret kiek rodo. Jeigu rodo gerai, vadinasi problema ne daviklyje. On 2017.02.16 12:24, Romas wrote: > Ligos istorija: > Buvo senas akumas prie -5 laipsnių sunkiai sukdavo, bet jei prasukdavo > užsivesdavo momentaliai be žvakių kaitinimo. > Pakeičiau akuma, dabar prie -5 suka be problemų, bet sunkiai vedasi. > Ilgiau pasukus starterį trukčiodamas nenoriai uzsiveda. > Kompas klaidų nerodo. Tik itartini aušinimo skysčio temperatūros > parodymai - prie 0 laipsnių išorines temperatūros rodo 85 laipsnius. > Užvedus temperatūra kyla. Panelėje termometras paprastai rodo normalią > temperatūra, kartais išilus varikliui paneles termometro rodykle krenta > iki 0. > > Kad išspresti problemas gal užtektu kažkurį termo daviklį pakeisti? > > VW GolF 74kW 1,9 TDI PD 2003