Beja, kas del problemos, tai del temperaturos sensoriaus blogo temperaturos rodymo tikrai gali taip buti, nes pagal temperatura kompas atlieka skaiciavimus ir paskaiciuoja kiek kuro paduoti ir pakoreguoja degima, tad jeigu tau rodo 85C (isiurbiamo oro), normalu, kad jis paduos zymiai liesesni misini ir pavelins degima (per salcius bus uzvest sunku), kad isvengti detonacijos (bent jau benzui). Pradziai dar gali prasivalyt kontaktus kistukuose, gal ka uzjudinai keisdamas akuma kur, jeigu cia is karto po keitimo. O gal laidai kur trumpina, nes kuo mazesne varza, tuo didesne temperatura rodys. On 2017.02.17 03:42, Rrr wrote: > Jeigu getho stiliuku, tai paimk rezistoriu ir atjunges davikli ikisk i > kistuka ir suzinosi ar tame problema. > > Golfais ir dizeliais nesidomiu. Pagal viska, koks 8k - 6k ohm bus pats > tas pabandymui. > > Cia grafikas kokia varza ant kokios temperaturos, bet nezinau ar VW > davikliui bus tokia pati. > > https://www.bmotorsports.com/shop/images/clt-resistance-graph.gif > > > Blogiausiu atveju prarasi 6 euro ct. :) > > https://www.lemona.lt/?page=item&i_id=43103 > > > Kitas variantas, issiaiskinti kokia turi but prie kokios temperaturos > varza ir prijungus prie daviklio testeri paziuret kiek rodo. Jeigu rodo > gerai, vadinasi problema ne daviklyje. > > > On 2017.02.16 12:24, Romas wrote: >> Ligos istorija: >> Buvo senas akumas prie -5 laipsnių sunkiai sukdavo, bet jei prasukdavo >> užsivesdavo momentaliai be žvakių kaitinimo. >> Pakeičiau akuma, dabar prie -5 suka be problemų, bet sunkiai vedasi. >> Ilgiau pasukus starterį trukčiodamas nenoriai uzsiveda. >> Kompas klaidų nerodo. Tik itartini aušinimo skysčio temperatūros >> parodymai - prie 0 laipsnių išorines temperatūros rodo 85 laipsnius. >> Užvedus temperatūra kyla. Panelėje termometras paprastai rodo normalią >> temperatūra, kartais išilus varikliui paneles termometro rodykle krenta >> iki 0. >> >> Kad išspresti problemas gal užtektu kažkurį termo daviklį pakeisti? >> >> VW GolF 74kW 1,9 TDI PD 2003 >