nichuja, lochatronai kaip tik isibegeja, tik keicia sritis. Va uzkalnio restoranu apzvalgas paskaityk - pas ji kainos tiesiogiai koreliuoja su ivertinimu. Tik jo straipsniuose 40% savireklamos ir "piaro". O saip viena is priezasciu del ko LT/rytu europa daznai moka brangiau uz prastesnes kokybes prekes - tai kad perkami "brandai", o ne gaminiai pagal savo savybes (va kaip tik nesenai dalfyj ar lietrytuj buvo staipsnis apie turima, kur pasirode kad dalis brandu I rytu europa tiekia produktus "supaprastinta sudetim"). Nu tipo adidas treningas yra zjb, o toks pat be be zenklo -fu kaka. Kartais budas pasitiketi brandu turi prasme (pvz iphone pagal technine charakteristika giliai siknoj, bet dazna vartotoja dziugina belenkaip), kartais ne. O jei griztant prie komercijos pradmenu, tai teorija sako: tam kad sekmingai konkuruoti, reikia gaminti NE PRASTESNIUS gaminius ir teikti GERESNI SERVISA. (t.y. geresniu gaminiu gaminti nebutina, jei konkurentai neturi geresniu toj kategorijoj) "tranzoo" parašė naujienų news:od4muh$dr8$1@trimpas.omnitel.net... blet, tu vel apie stebuklus. pamirsk juos 1991 seniai baigesi. --