nu vistiek jis apie mistines butybes, nors tu ka. lochams tai tik idomu. faktaiis reikia kalbet. aisku - nevisiems tai galioja, beabejo bus manaciu kitaip, bet kuo busi tikslesnis ir aiskesnis - tuo didesnis sancas, kad pasiseks. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:od4oqr$fqq$1@trimpas.omnitel.net... > nichuja, lochatronai kaip tik isibegeja, tik keicia sritis. Va uzkalnio > restoranu apzvalgas paskaityk - pas ji kainos tiesiogiai koreliuoja su > ivertinimu. Tik jo straipsniuose 40% savireklamos ir "piaro". O saip viena > is priezasciu del ko LT/rytu europa daznai moka brangiau uz prastesnes > kokybes prekes - tai kad perkami "brandai", o ne gaminiai pagal savo > savybes (va kaip tik nesenai dalfyj ar lietrytuj buvo staipsnis apie > turima, kur pasirode kad dalis brandu I rytu europa tiekia produktus > "supaprastinta sudetim"). Nu tipo adidas treningas yra zjb, o toks pat be > be zenklo -fu kaka. Kartais budas pasitiketi brandu turi prasme (pvz > iphone pagal technine charakteristika giliai siknoj, bet dazna vartotoja > dziugina belenkaip), kartais ne. > > O jei griztant prie komercijos pradmenu, tai teorija sako: > tam kad sekmingai konkuruoti, reikia gaminti NE PRASTESNIUS gaminius ir > teikti GERESNI SERVISA. > (t.y. geresniu gaminiu gaminti nebutina, jei konkurentai neturi geresniu > toj kategorijoj) > > "tranzoo" parašė naujienų news:od4muh$dr8$1@trimpas.omnitel.net... > > blet, tu vel apie stebuklus. pamirsk juos 1991 seniai baigesi. > > -- >